Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

W 2011 r. GCB kontynuuje podbój rynku spotkań z pomocą funduszy europejskich

W 2011 r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) będzie kontynuowało działania w ramach swoich dwóch projektów priorytetowych, na których realizację zespół GCB zdobył fundusze ze środków zewnętrznych. Są to następujące projekty: ?Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza? oraz ?Gdańscy Akcjonariusze ? konsekwentnie do celu?.

A
A

W 2011 r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) będzie kontynuowało działania w ramach swoich dwóch projektów priorytetowych, na których realizację zespół GCB zdobył fundusze ze środków zewnętrznych. Są to następujące projekty: ?Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza? oraz ?Gdańscy Akcjonariusze ? konsekwentnie do celu?.

W pierwszym projekcie promocyjnym główne działania obejmują m.in.:

  • Aktualizację i dodruk materiałów promocyjnych;
  • Szkolenia pt. ?Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych? (TAOSB);
  • Prowadzenie badań statystycznych turystyki biznesowej;
  • Aktywne członkostwo w międzynarodowych organizacjach m.in. International Congress and Convention Association (ICCA), Meetings Professional International (MPI);
  • Udział w targach turystyki biznesowej;
  • Inwentaryzacja produktów turystyki biznesowej;
  • Rozwój programu Ambasadorzy Kongresów Polskich;
  • Organizację wizyt studyjnych dla dziennikarzy i biur podróży;
  • Prezentacje możliwości konferencyjnych Gdańska i Regionu Pomorskiego w wybranych miastach europejskich i w Warszawie.

Kampania promocyjna jest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP). Cały projekt jest realizowany w latach 2009-2011.

Drugi ze wspomnianych wyżej projektów ?Gdańscy Akcjonariusze ? konsekwentnie do celu? jest realizowany

w partnerstwie z Regionalnym Centrum Wolontariatu w Gdańsku i polega na angażowaniu wolontariuszy w bezpłatną pomoc przy organizacji dużych imprez masowych. Projekt jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2010.

Oba projekty są działaniami realizującymi jeden z trzech głównych celów strategicznych rozwoju Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) na lata 2009-2016 a mianowicie: Gdańsk i Pomorze w czołówce polskich destynacji konferencyjnych.

Poza tym w 2011r. GCB czeka nie lada wyzwanie związane z 2 konferencjami ICCA w Gdańsku: ICCA Research, Sales & Marketing Programme w dniach od 07 do 09 lipca oraz ICCA Central European Chapter Meeting w dniach od 25 do 27 sierpnia.

Informacje o wszystkich bieżących działaniach GCB znajdują się na www.gdanskconvention.pl