Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

VI edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2014

Rozpoczęła się VI edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny organizowanego przez Gdańską Organizację Turystyczną. Celem konkursu jest wyłonienie już istniejących, wielosezonowych, atrakcyjnych produktów turystycznych dotyczących turystyki przyjazdowej i ich promocja. Laureatów konkursu poznamy 11 lutego 2014, natomiast nagrody zostaną przyznane podczas konferencji „Nowe trendy w turystyce” w Gdańsku.

A
A

Rozpoczęła się VI edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny organizowanego przez Gdańską Organizację Turystyczną. Celem konkursu jest wyłonienie już istniejących, wielosezonowych, atrakcyjnych produktów turystycznych dotyczących turystyki przyjazdowej i ich promocja. Laureatów konkursu poznamy 11 lutego 2014, natomiast nagrody zostaną przyznane podczas konferencji „Nowe trendy w turystyce” w Gdańsku.

Konkurs skierowany jest do organizatorów turystyki (biura podróży, tour operatorzy itp.), przedstawicieli instytucji miejskich, samorządowych, przedsiębiorców oraz stowarzyszeń z całej Polski. Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać produkty turystyczne do 10 stycznia 2014 roku w sześciu kategoriach:

  1. Aktywny Gdańsk,
  2. Bursztyn,
  3. Solidarność,
  4. Morze,
  5. Zwiedzanie i Kultura,
  6. Relaks.

Kategorie konkursu są spójne z wyszukiwarką produktów turystycznych gdansk4Fun, dzięki temu wszystkie zgłoszone oferty otrzymają dodatkową możliwość promocji. Natomiast zwycięskie produkty turystyczne zostaną oznaczone logo konkursu, które zdecydowanie wyróżni je na tle innych.

Konkurs składa się z dwóch etapów - Nagrody Kapituły Konkursu oraz plebiscytu – Nagrody Internautów. Pierwszą z nagród ma szansę uzyskać jeden ze zgłoszonych produktów turystycznych, który uzyska największe poparcie kapituły konkursu złożonej z ekspertów z branży turystycznej. Natomiast nagroda internautów dla produktu turystycznego zostanie wyłoniona poprzez plebiscyt internetowy na stronie www.gdansk4u.pl

W poprzedniej edycji Nagrodę Kapituły konkursu otrzymała firma Darkris Travel S.C za Rejsy turystyczne do Westerplatte statkami stylizowanymi na Galeony
Nagroda Internautów została przyznana Fundacji Gdańskiej za wydarzenie „Baltic Sail Gdańsk”
Z zainteresowaniem kapituły konkursu spotkał się także produkt Bursztynowy Gdańsk zgłoszony przez Karczmę Piwną Gdański Bowke uzyskując wyróżnienie.

Zwycięskim produktom zostaną nadane tytuły „Gdański Produkt Turystyczny 2014” i „Gdański Produkt Turystyczny 2014” – nagroda internautów - na okres roku. Natomiast główną nagrodą dla zwycięskich produktów turystycznych jest 2 miesięczna kampania promocyjna w na portalu turystycznym www.gdansk4u.pl.

Szczegółowe informację na temat konkursu znajdują się na stronie Gdańskiej Organizacji Turystycznej www.gdansk4u.pl/gpt.

 

Honorowy patronat nad Konkursem objął Prezydent Gdańska, Pan Paweł Adamowicz.