PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Sea & Emotions study tour dla polskich meeting planerów

Sea & Emotions study tour dla polskich meeting planerów
W dn. 29-31.08.2012 Gdańsk Convention Bureau zorganizowało study tour dla 9 polskich firm, organizujących spotkania biznesowe w całej Polsce. Celem wizyty było zapoznanie uczestników z nowymi możliwościami konferencyjnymi Gdańska i Regionu, co w przyszłości ma zaowocować wzrostem liczby konferencji i kongresów organizowanych właśnie na Pomorzu.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

W dn. 29-31.08.2012 Gdańsk Convention Bureau zorganizowało study tour dla 9 polskich firm, organizujących spotkania biznesowe w całej Polsce. Celem wizyty było zapoznanie uczestników z nowymi możliwościami konferencyjnymi Gdańska i Regionu, co w przyszłości ma zaowocować wzrostem liczby konferencji i kongresów organizowanych właśnie na Pomorzu.

GCB przedstawiło ofertę Pomorza w nietypowy sposób nawiązując do realizowanego projektu "Cztery produkty turystyki biznesowej" stworzonego na bazie czterech miejscowych wyróżników: Zamki, Morze, Bursztyn, Solidarność.
 
Jak przystało na temat przewodni wizyty "Sea & Emotions" (morze i emocje) związany z jednym z produktów, przez cały pobyt grupy meeting plannerów nie zabrakło pozytywnych emocji zarówno podczas zawodów strzeleckich przeprowadzonych na profesjonalnej strzelnicy, jak i podczas gry w piłkarzyki dla 12 osób równocześnie przy 6-metrowym stole. Ponadto przez cały czas trwania wizyty uczestnicy brali udział w grze miejskiej z zastosowaniem nowych narzędzi mediów społecznościowych takich jak Instagram i Foodspotting, które zapewniły również niezapomniane wrażenia.

SEA & motions

Morskie atrakcje zapewnił rejs luksusowym jachtem z Sopotu do Gdańska a element współzawodnictwa przy samodzielnie przygotowanym posiłku podczas live cooking w Hotelu Scandic dodał smaku całości. Drugiego dnia study tour GCB zorganizowało w Amber Expo warsztaty dla członków GOT, którzy mogli porozmawiać i nawiązać kontakty z meeting plannerami oraz bezpośrednio zaprezentować swoje usługi. Dzięki temu wszyscy zainteresowani członkowie GOT mieli możliwość aktywnego uczestniczenia w wizycie studyjnej. W Amber Expo zotał też zaprezentowany nowy innowacyjny produkt GCB jakim jest innowacyjna aplikacja kongresowa na smartfony GCBeVENT.
 
Składamy wyjątkowe podziękowania dla członków Gdańskiej Organizacji Turystycznej, którzy wsparli organizację wizyty studyjnej, a w szczególności dla obiektów i firm : Teja Tur, Hotel Haffner, Sofitel Grand Hotel, PGE Arena, Hotel Gdańsk, Hotel Hilton, Hotel RadissonBLU, Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, Hotel Admirał, Premium Yachting, Hotel Scandic, Amber EXPO, Grupa Kombinat, Aktiv Tours.
 
 Jak wizytę ocenili uczestnicy?
 
"Chcielibyśmy serdecznie podziękować za gościnę w zeszłym tygodniu. Było nam niezmiernie miło uczestniczyć w Waszym study tour, które umożliwiło nam zobaczenia nowych pomysłów, którymi możemy się dzielić z naszymi klientami. Bardzo dobra inicjatywna, świetna organizacja i dobry dobór partnerów" - MAZURKAS DMC POLAND.
 
"Jesteście (GCB) mega profesjonalne - i to było widać na każdym kroku programu. W moim przypadku wyjazd z Wami się opłacił i bardzo dużo z niego skorzystałam! Macie w sobie to "coś" co do Was ciągnie!" - UTE Travel Incentive & Events

"Study tour było cudowne! Cieszę się, że mogłam w nim wziąć udział" - INTERCRAC.

"Jeszcze raz bardzo serdecznie Wam dziękuję za zorganizowanie tego świetnego study tour'a. Cieszę się, że mogłam w nim uczestniczyć i na pewno poszerzyło to moją wiedzę o możliwościach konferencyjnych Trójmiasta. Chciałam również dodać, że dzięki Waszemu serdecznemu nastawieniu i przyjacielskiej aurze, atmosfera była wspaniała!" - DMC Poland.

Dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionej firmy Inspiros Consulting Group, już wkrótce dostępny będzie materiał filmowy z całej wizyty studyjnej.
 
Ralacja dostępna jest na portalach społecznościowych.
 
Jeszcze raz wszystkim bardzo DZIĘKUJEMY.