Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Rejestracja na konferencję ICCA w Gdańsku otwarta

Rozpoczęła się rejestracja na konferencję ICCA Research Sales & Marketing Programme (ICCA RS&M), która w przyszłym roku w dn. 7-9 lipca odbędzie się w Gdańsku.

A
A

Rozpoczęła się rejestracja na konferencję ICCA Research Sales & Marketing Programme (ICCA RS&M), która w przyszłym roku w dn. 7-9 lipca odbędzie się w Gdańsku.

ICCA, jako najważniejsze międzynarodowe stowarzyszenie działające w sektorze turystyki biznesowej, zrzesza ponad 900 firm z 85 krajów na świecie. Gdańsk Convention Bureau od sierpnia 2007 roku jako jedyna organizacja z Pomorza jest członkiem ICCA. Natomiast Prezes Zarządu GOT Anna Górska od 2008, jako jedyny przedstawiciel z Polski jest członkiem zarządu oddziału CEC ICCA, który obejmuje swoim zasięgiem Europę Centralną.

Ze względu na rangę imprezy wiele miast z całego świata co roku ubiega się, składając swoją ofertę, o możliwość organizacji konferencji i pragnie zaprosić uczestników do swojego miasta. Konferencja co roku odbywa się w najciekawszych, atrakcyjnych turystycznie miejscach na świecie, takich jak Dublin czy Paphos.Teraz przyszedł czas na Gdańsk, a dzięki promocji tego wydarzenia na arenie międzynarodowej, które prowadzone jest przez ICCA, nasza destynacja ma niepowtarzalną szansę być jeszcze bardziej rozpoznawalną na świecie.

ICCA
ICCA
MH

ICCA RS&M to unikalny program kształcenia, który koncentruje się na badaniach sprzedaży i marketingu w przemyśle spotkań - mówimy tu o marketingu miast, regionów, kraju, a także poszczególnych obiektów konferencyjnych. Poprzez interaktywne sesje ICCA uczy i przedstawia sposoby właściwej identyfikacji rynku, badanie podejścia klientów, oraz zachęca poszczególne kraje i regiony do wymiany doświadczeń. Celem spotkania ICCA RS&M jest stworzenie platformy współpracy, wymiany informacji oraz transferu know-how pomiędzy uczestnikami globalnego rynku spotkań.

W spotkaniu ICCA RS&M powinien uczestniczyć każdy, którego praca polega na weryfikowaniu różnych źródeł informacji i baz danych klientów, poszukiwaniu informacji na temat potencjalnych spotkań biznesowych, porównywaniu ofert firm i dostosowaniu ich do potrzeb klientów, rozwijaniu własnej bazy danych, przeprowadzaniu specjalistycznych badań rynku, promowaniu destynacji (obiektu, miasta, regionu, kraju), poszukiwaniu sponsorów eventów, współpracy z podwykonawcami, rozwijaniu strategii e-commerce, a także wszystkie osoby zainteresowane poszukiwaniem nowych destynacji.

Nie zmarnuj takiej okazji i zarejestruj się już dziś na: http://www.iccaworld.com/dbs/programme2011