Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Ponad 100 przedstawicieli ICCA z całego świata odwiedziło Region Pomorski

W ubiegłym tygodniu (6-9 lipiec 2011) w Gdańsku odbyło się jedno z najważniejszych spotkań branżowych roku - ICCA Research, Sales & Marketing Programme.

A
A

W ubiegłym tygodniu (6-9 lipiec 2011) w Gdańsku odbyło się jedno z najważniejszych spotkań branżowych roku - ICCA Research, Sales & Marketing Programme.

ICCA, International Conference & Congress Association, to największe na świecie stowarzyszenie przemysłu spotkań (konferencje, kongresy, spotkania biznesowe). GCB jest członkiem ICCA od sierpnia 2007. Ze względu na znaczenie tego wydarzenia wiele miast z całego świata ubiega się o możliwość organizacji tej konferencji.

W tym roku program konferencji  ICCA nastawiony był na potrzeby poszczególnych delegatów. Głównym tematem prezentacji były: umiejętność prezentacji, jak wygrać PR game, social media, budowanie długoterminowych relacji z klientami, wyszukiwanie potencjalnych klientów za pośrednictwem bazy danych ICCA  oraz wykorzystanie dużych  wydarzeń sportowych i kulturalnych w celu pozyskiwania konferencji dla Regionu - sesja poprowadzona przez gospodarza konferencji  Annę Górską (Prezes Gdańsk Convention Bureau / Gdańskiej Organizacji Turystycznej). Gdańsk jest idealnym przykładem jako miasto gospodarz EURO 2012. Później delegaci mieli możliwość wzięcia udziału w warsztatach praktycznych na RFP. W międzyczasie każdy mógł spotkać się z wykładowcami ramach sesji One-on-One. ICCA zaproponowała także wszystkim uczestnikom przedstawienie własnych materiałów marketingowych oraz przeanalizowanie ich w grupach. Jak co roku, jednym z najważniejszych elementów konferencji ICCA Research, Sales & Marketing jest Business Exchange, w ramach którego delegaci wymieniają się informacjami na temat konferencji które odbyły się w ich miastach. Jest to najlepszy sposób na znalezienie nowych klientów dla destynacji!

foto ICCA
foto ICCA
MH

W ramach konferencji ICCA gospodarze zaproponowali 115 delegatom z całego świata ciekawy program imprez towarzyszących: powitalny koktajl w hotelu Mercure Hevelius, kolacja w Dworze Artusa, impreza pożegnalna na plaży w Sopocie, zwiedzanie miasta z przewodnikiem. Na wydarzenia te uczestników zaprosili: Gdańsk Convention Bureau, Poland Convention Bureau, Prezydent Miasta Gdańska, Marszałek Województwa Pomorskiego - Prezes Honorowy PROT, Miasto Sopot. W tym samym czasie Gdańsk i Region Pomorski był gospodarzem takich wydarzeń jak: Finały Ligi Światowej w siatkówce, Baltic Sail oraz spotkań w ramach polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Gdańsk przygotowuje się teraz do kolejnej konferencji ICCA Central European Chapter Meeting w dniach 25 - 27 sierpnia 2011.

"Konferencja ICCA Research Sales & Marketing Programme w Gdańsku to jedna z najlepszych konferencji, w jakiej kiedykolwiek uczestniczyłam. Program był pełen informacji i interaktywnych sesji z wyśmienitymi mówcami. Imprezy towarzyszące szkoleniom były fantastyczne. Zdecydowanie będę polecała Konferencję ICCA przedstawicielom branży spotkań w Australii. Gdańsk Convention Bureau wykonało dobrą pracę. Gratulacje dla zespołu GCB - powinniście być dumni z produkcji tak wspaniałego wydarzenia"- Stacey Cain, Marketing and Events Executive at True North Learning, Australia

"Chciałem pogratulować zespołowi Gdańsk Convention Bureau za ich wkład w sukces organizacyjny tak fantastycznego wydarzenia. Konferencja była bardzo udana, a spotkania towarzyszące sprawiły, że zarówno Gdańsk Convention Bureau jak i miasto Gdańsk zyskało wielki kredyt zaufania wśród nas. Ponieważ nigdy wcześniej nie byłem w Gdańsku było to dla mnie ogromnym zaskoczeniem i jestem pewien, że przyjadę tu ponownie. Zapewniliście sobie tym samym Ambasadora Miasta na całe życie "- Simon Young, Sales Manager, Reed Travel Exhibitions

W tym roku  delegaci ICCA Research, Sales & Marketing wspomogli Gdańską Fundację Innowacji Społecznej, a dokładniej Dom na Trakcie. To bezpieczna przystań dla najmłodszych dzieci, które cierpiały z powodu zaniedbania w domach rodzinnych, ich zdrowie, a nawet życie było zagrożone. ICCA zachęciła wszystkich, aby przywieźli przybory toaletowe dla dzieci (szampony, mydła, kremy) a także słodycze, którą są ogromną rzadkością w domu.

Więcej informacji na temat ICCA Research, Sales & Marketing Programme 2011, Gdańsk: http://www.iccaworld.com/dbs/programme2011

Kolejna konferencja ICCA Research, Sales & Marketing programu odbędzie się w Bregenz w Austrii w dniach 13-16 czerwca 2012 roku. Informacje na temat przyszłorocznego spotkania można uzyskać na: http://www.iccaworld.com/dbs/programme2012

Zachęcamy też do zapoznania się z oficjalną informacją prasową Stowarzyszenia ICCA: http://www.iccaworld.com/npps/story.cfm?id=2568