Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Polska reprezentowana na spotkaniu liderów MPI w Dallas

I am MPI and I love what We do. To nowe hasło reklamowe stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI), promujące kampanię zaprezentowaną w ubiegłym tygodniu podczas spotkania Liderów wszystkich Oddziałów MPI na świecie w Dallas, USA. Tytuł spotkania to: The Future of Leadership. 2011 Chapter Business Summit.

A
A

I am MPI and I love what We do. To nowe hasło reklamowe stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI), promujące kampanię zaprezentowaną w ubiegłym tygodniu podczas spotkania Liderów wszystkich Oddziałów MPI na świecie w Dallas, USA. Tytuł spotkania to: The Future of Leadership. 2011 Chapter Business Summit.

W spotkaniu uczestniczyło również trzech przedstawicieli MPI z Polski: Wojciech Liszka (RadissonBlu Kraków Hotel), Dariusz Aktonorowicz (Maestro Travel) i Anna Górska (Gdańsk Convention Bureau). Osoby te pracują w Zarządzie MPI Poland Club i tak jak wszyscy liderzy z Europy, zostali zaproszeni na spotkanie na koszt Stowarzyszenia MPI.

Celem dorocznego spotkania, w którym wzięło udział ponad 200 osób, jest podniesienie umiejętności menedżerskich liderów oddziałów, którzy kierują stowarzyszeniem w swoich krajach. Główne panele dyskusyjne na tegorocznym spotkaniu dotyczyły edukacji, członkowstwa i rozwoju osobistego. "Oczekiwania członków MPI Poland Club, nie różnią się od oczekiwań członków MPI na całym świecie" - mówi Anna Górska, VP Membership in MPI Poland Club. Wszyscy oczekują kontaktów z branżą, zarówno personalnych, jak i dostępu do informacji o najnowszych trendach w przemyśle spotkań. Chcą podwyższać swoje kwalifikacje i oczekują szkoleń na najwyższym poziomie merytorycznym. Pragną również osiągnąć sukces na swoim rynku, zdobyć nowe kontakty biznesowe i liczą na promocję  swoich usług wśród członków MPI.

Celem dorocznego spotkania, w którym wzięło udział ponad 200 osób, jest podniesienie umiejętności menedżerskich liderów oddziałów, którzy kierują stowarzyszeniem w swoich krajach. Główne panele dyskusyjne na tegorocznym spotkaniu dotyczyły edukacji, członkowstwa i rozwoju osobistego. "Oczekiwania członków MPI Poland Club, nie różnią się od oczekiwań członków MPI na całym świecie" - mówi Anna Górska, VP Membership in MPI Poland Club. Wszyscy oczekują kontaktów z branżą, zarówno personalnych, jak i dostępu do informacji o najnowszych trendach w przemyśle spotkań. Chcą podwyższać swoje kwalifikacje i oczekują szkoleń na najwyższym poziomie merytorycznym. Pragną również osiągnąć sukces na swoim rynku, zdobyć nowe kontakty biznesowe i liczą na promocję  swoich usług wśród członków MPI.
MPI_kryształ
MPI_kryształ
MH