Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Logotypy produktów turystki biznesowej wybrane

Z przyjemnością przedstawiamy logotyp projektu produkty turystyki biznesowej, realizowanego przez GCB w ramach kampanii ?Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza.

A
A

Z przyjemnością przedstawiamy logotyp projektu produkty turystyki biznesowej, realizowanego przez GCB w ramach kampanii ?Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza.

?Głównym celem projektu jest inwentaryzacja istniejących ofert turystycznych na rynku pomorskim poprzez stworzenie czterech markowych produktów, związanych z wyróżnikami naszego regionu. Dzięki temu wzmocniona zostanie pozycja naszego regionu poprzez przygotowanie konkretnych ofert incentive dla organizatorów konferencji" - wyjaśnia Anna Górska, Prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau.    
   

Logotypy zostały opracowane przez firmę INSPIROS, która została wyłoniona w drodze przetargu. Logo występuje w wersji ogólnej oraz czterech tematycznych. Każde z niech składa się z wyróżnika graficznego oraz dwóch stylizowanych napisów: stałego ?Gdańsk & Region" oraz zamiennie występujących haseł, w wersji ogólnej- ?Amber, Solidarity, Castle, Sea" oraz w wersjach tematycznych - ? Sea & Emotions", ?Amber & Relax", ?Solidarity & Freedom", ?Castle & Adventure".

Główną inspiracją były drogi, biegnące z różnych kierunków, łączące się i prowadzące do jednego miejsca i celu. Celem jest organizacja spotkań przez profesjonalnych organizatorów spotkań w destynacji Gdańsk & Region. Cztery drogi symbolizują cztery różne produkty. Drogi to dobry symbol Gdańska i Regionu, destynacji związanej z solidarnością, wolnością i otwartością. Inną interpretacją były fale, charakteryzujące geograficzne położenie regionu a także symbolicznie jako energia, aktywność, kreatywność. Graficzną inspiracją była również lecąca mewa z szeroko rozłożonymi skrzydłami. Ptak jako symbol wolności, braku ograniczeń, marzeń.

Podstawowym założeniem przekazu to Gdańsk & Region jako destynacja, którą charakteryzuje otwartość, aktywność i nowoczesność. System komunikacji wizualnej czterech produktów turystyki biznesowej to jeden z pierwszych etapów kreowania wizerunku destynacji atrakcyjnej dla organizatorów spotkań biznesowych.

Prace nad przygotowaniem i wdrożeniem ?Planu Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej" w ramach projektu ?Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" potrwają do końca 2011 roku.

Więcej informacji udziela Adriana Kluczyńska,

mail: kluczynska@gdanskconvention.pl, tel: 58 300 06 59