Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

ICCA RS&M Programme Gdańsk 2011

International Congress and Convention Association Research Sales and Marketing Programme 7-9 lipca 2011

A
A

ICCA Research Marketing & Sales Programme to unikalny program kształcenia, który koncentruje się na badaniach sprzedaży i marketingu w przemyśle spotkań - mówimy to o marketingu miast, regionów, kraju, a także poszczególnych obiektów konferencyjnych. Poprzez interaktywne sesje, ICCA uczy i przedstawia sposoby właściwej identyfikacji rynku, badanie podejścia klientów, oraz zachęca poszczególne kraje i regiony do wymiany doświadczeń. Celem spotkania ICCA RS&M jest stworzenie platformy współpracy, wymiany informacji oraz transferu know-how pomiędzy uczestnikami globalnego rynku spotkań.

W spotkaniu ICCA RS&M powinien uczestniczyć każdy, którego praca polega na weryfikowaniu różnych źródeł informacji i baz danych klientów, poszukiwaniu informacji na temat potencjalnych spotkań biznesowych, porównywaniu ofert firm i dostosowaniu ich do potrzeb klientów, rozwijaniu własnej bazy danych, przeprowadzaniu specjalistycznych badań rynku, promowaniu destynacji (obiektu, miasta, regionu, kraju), poszukiwaniu sponsorów eventów, współpracy z podwykonawcami, rozwijaniu strategii e-commerce, a także wszystkie osoby zainteresowane poszukiwaniem nowych destynacji.

W spotkaniu ICCA RS&M powinien uczestniczyć każdy, którego praca polega na weryfikowaniu różnych źródeł informacji i baz danych klientów, poszukiwaniu informacji na temat potencjalnych spotkań biznesowych, porównywaniu ofert firm i dostosowaniu ich do potrzeb klientów, rozwijaniu własnej bazy danych, przeprowadzaniu specjalistycznych badań rynku, promowaniu destynacji (obiektu, miasta, regionu, kraju), poszukiwaniu sponsorów eventów, współpracy z podwykonawcami, rozwijaniu strategii e-commerce, a także wszystkie osoby zainteresowane poszukiwaniem nowych destynacji.

ICCA Gdańsk
ICCA Gdańsk
MH

ICCA proponuje delegatom: networking, kompleksowy program edukacyjny, Business Exchange, ale również otwarte panele dyskusyjne, w trakcie których daje uczestnikom szansę dyskutowania o lokalnych, regionalnych, krajowych projektach i problemach w ich realizacji, wymiany opinii i uzyskania porady od prelegentów a także przedstawicieli zaproszonych firm. W ciągu 3 dni delegaci uczestniczą w około 16 indywidualnie wybranych wykładach, seminariach i warsztatach.

Delegaci zostaną wyposażeni w urządzenia Spotme, które ułatwiają kontakt między obecnymi na konferencji, przekazywanie informacji o ewentualnych zmianach w programie, przesyłanie wiadomości, tym samym usprawniają przebieg całej konferencji. Urządzenie jest szczególnie przydatne podczas wymiany wizytówek.

Honorowy Patronat nad konferencją ICCA objęli: Marszałek Województwa Pomorskiego Mieczysław Struk oraz Prezydenci: Gdańska - Paweł Adamowicz, Sopotu - Jacek Karnowski i Gdyni - Wojciech Szczurek, a także Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej - Rafał Szmytke.