W dn. 28.06.2011 w nowym Hotelu Fokus w Gdańsku odbyło się Walne Zebranie Członków Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) i Gdańsk Convention Bureau (GCB). Podczas spotkania przedstawiono oraz zaakceptowano sprawozdanie finansowe i merytoryczne z działalności GOT (za 2010 r.) z działalności Rady GOT oraz Komisji Rewizyjnej. Prezes Zarządu GOT - Anna Górska podsumowała również wyniki audytu finansowego przeprowadzonego w organizacji, które potwierdzają prawidłowe funkcjonowanie i zarządzanie stowarzyszeniem.
GOT i GCB konsekwentnie realizują założenia strategii rozwoju organizacji, której działania opierają się na trzech głównych celach strategicznych. Są to:
I. Gdańsk i Pomorze w czołówce polskich destynacji konferencyjnych
II. Integracja branży turystycznej i wykorzystanie dużych wydarzeń masowych do promocji turystyki
III. Stworzenie efektywnego systemu informacji turystycznej w Gdańsku.
W ramach realizacji I celu strategicznego główne projekty to: kampania "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" oraz "Gdańscy Akcjonariusze - konsekwentnie do celu". Oba projekty otrzymały dofinansowane ze środków zewnętrznych. Wśród głównych zadań realizujących II cel strategiczny GOT są m.in. Karta Turysty, Gdańsk&love oraz Audioguide, a w III - szkolenia "Welcome to Gdańsk".
Przed Walnym Posiedzeniem Członków GOT, odbyło się posiedzenie Rady GOT, na którym obecny Zarząd GOT w składzie Anna Górska Prezes Zarządu oraz Anna Bartoszewicz-Pajka Wiceprezes Zarządu, zostały jednogłośnie wybrane na kolejną kadencję.
"Dziękujemy za zaufanie i zobowiązujemy się do równie dobrego zarządzania naszą organizacją, jak do tej pory" - powiedziała Anna Górska po ogłoszeniu wyników głosowania.