Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Gdańsk Convention Bureau promuje destynację w oparciu o 4 produkty turystyki biznesowej!

Gdańsk Convention Bureau (GCB) kontynuuje prace nad projektem dot. produktów turystki biznesowej charakterystycznych dla Gdańska i Regionu Pomorskiego.

A
A

Gdańsk Convention Bureau (GCB) kontynuuje prace nad projektem dot. produktów turystki biznesowej charakterystycznych dla Gdańska i Regionu Pomorskiego. W projekcie GCB promocja Województwa Pomorskiego jako miejsca spotkań biznesowych oparta jest na wybranych wyróżnikach: Bursztyn, Morze, Solidarność i Zamki. Istniejące oferty zostały zebrane w całość i pogrupowane według 4 wymienionych wyróżników. Dzięki temu stworzona została baza programów incentive oraz innych propozycji dla organizatorów konferencji i kongresów.
"Uważam, że jest to jedyny w swoim rodzaju pomysł na promocję destynacji. Nie są mi znane inne przykłady Miast / Regionów promujących się poprzez wybrane produkty. Stąd nasz projekt jest  unikatowy" - Anna Górska, Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau.

Przeprowadzono już 4 warsztaty, dzięki którym zbudowano trwałą sieć współpracy podmiotów sektora publicznego i prywatnego w zakresie rozwijania oferty markowych produktów turystyki biznesowej w Regionie Pomorskim. Obecnie trwają pracę nad spotami promocyjnymi dot. 4 produktów. Spoty kręcone będą przez całe lato, a ich premiera odbędzie się już w październiku tego roku!
W projekcie ujęty jest również  "Podręcznik Dobrych Praktyk" dot. tworzenia produktów turystycznych w Regionie. "Uważam, że to cenna inicjatywa, ponieważ do tej pory brakowało nam wydawnictwa wyjaśniającego od A do Z czym naprawdę jest produkt turystyczny, jak powinien być stworzony i w jaki sposób oprzeć na nim swoją promocję" - dodaje Anna Górska.

Projekt dot. produktów turystyki biznesowej jest realizowany na zlecenie Gdańsk Convention Bureau przez firmę INSPIROS Consulting Group. Lista produktów dostępna będzie na stronie www.gdanskconvention.pl oraz w katalogu obiektów konferencyjnych wydawanym przez GCB. Powyższe działania realizowane są w ramach kampanii "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza", dofinansowanej ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.