Portal Miasta Gdańska
PL | EN | DE

Gdańsk Convention Bureau podbija warszawski rynek eventowy

W dn. 12 maja br. odbyła się nietypowa konferencja nad morzem.... w Warszawie! Spotkanie pod nazwą "Morskie Opowieści" na zlecenie Gdańsk Convention Bureau (GCB) zorganizował rekomendowany PCO - Teja Tur. Goście zaproszeni zostali nad Wisłę, do popularnej wśród warszawiaków restauracji Boathouse, gdzie na powitanie serwowane były drinki z drobinkami bursztynu - tak charakterystycznego dla Pomorza. Ów bursztyn stanowi także podstawę wielu ofert turystycznych Regionu.

A
A

W dn. 12 maja br. odbyła się nietypowa konferencja nad morzem.... w Warszawie! Spotkanie pod nazwą "Morskie Opowieści" na zlecenie Gdańsk Convention Bureau (GCB) zorganizował rekomendowany PCO - Teja Tur. Goście zaproszeni zostali nad Wisłę, do popularnej wśród warszawiaków restauracji Boathouse, gdzie na powitanie serwowane były drinki z drobinkami bursztynu - tak charakterystycznego dla Pomorza. Ów bursztyn stanowi także podstawę wielu ofert turystycznych Regionu.

W konferencji wziął udział wiceprezydent Miasta Gdańska - Pan Andrzej Bojanowski. Obecność i ciepłe słowa Pana Prezydenta na początku spotkania, podkreślają fakt, że turystyka biznesowa stanowi ważny element strategii Rozwoju Miasta Gdańska, a także całego Regionu Pomorskiego.

foto
foto
MH

W sali udekorowanej na wzór wnętrza luksusowego jachtu rozpoczęła się prezentacja możliwości konferencyjnych Gdańska i Regionu Pomorskiego. Na tą wyjątkowa okazję GCB zaprosiło do poprowadzenia spotkania aktora Teatru Znak, który wcielił się na kilka godzin w postać kapitana. Aby uatrakcyjnić spotkanie prezentacja podzielona została na kilka części. Pierwsze sceny obrazowały  Cztery Produkty Turystyki Biznesowej (projekt realizowany przez GCB) tj. Morze, Bursztyn, Zamki gotyckie, Solidarność. Kolejne produkty przeplatały scenki rodzajowe, m.in. przybycie Wielkiego Mistrza Zakonu Krzyżackiego, pojawienie się surfera, plażowiczki oraz rybak ze świeżą rybką na wędce. Uczestnicy spotkania brali aktywny udział w tej części spotkania. Entuzjazm tłumu wzbudził kolega Bursztyn - szef kibiców gdańskiego klubu piłkarskiego, który w ciągu kilku minut nauczył gości stadionowych przyśpiewek. Niezależnie od preferencji klubowych goście bawili się znakomicie.

Gdańsk Convention Bureau zaprosiło do udziału w spotkaniu swoich członków, którzy podczas konferencji prezentowali oferty obiektów. Zaproszenie przyjęli: Hotel Dwór Oliwski, Hotel Radisson Blu, Hotel Mercure Hevelius, Hotel Haffner, Hotel Nadmorski, Amber Expo oraz Ergo Arena. W trakcie prezentacji przedstawione zostały największe obiekty konferencyjne regionu, hotele oraz nietypowe miejsca na organizację spotkań biznesowych, tzw. unique venues. Na koniec prezentacji Pan Prezydent oraz zespół GCB rozrzucił wśród uczestników piłki plażowe. Na kilku z nich znajdował się tajemniczy napis, pod którym ukrywały się nagrody ufundowane przez Członków GOT/GCB. Vouchery zasponsorowali: Hotel Haffner w Sopocie, Hotel Dwór Oliwski,  Hotel Radisson Blu, Hotel Nadmorski oraz Ergo Arena. Do każdej nagrody GCB dołączyło voucher na Kartę Turysty Gdańsk-Sopot-Gdynia. Na koniec Gdansk Convention Bureau zaprosiło gości na iście morski lunch. W menu znlazły się m.in.: Stwór wodny w przybraniu, Ławica ryb, Sałatka z bursztynem, Przysmak Siwobrodego, Kapitańskie danie, Tratwa sałat, Ryba po Gdańsku, Rarytas Bosmana z odrobiną zieleniny, czy Łodeczki smaku.

"GCB kolejny raz stanęło na wysokości zadania organizując promocyjną konferencję dla przedstawicieli branży eventowej w Warszawie. Spotkanie było dynamiczne i miało morski charakter, który z pewnością udzielił się Warszawiakom. Dla Amber Expo było to kolejne wydarzenie, którym zaznaczyliśmy, że wkraczamy z nowym Centrum na rynek eventowy. Z pewnością weźmiemy udział w kolejnych wydarzeniach organizowanych przez GCB." - Krzysztof Śmiech, MTG S.A.

"Miałem okazję znaleźć się wśród osób biorących udział w 'Morskich opowieściach, czyli konferencji nad morzem - w Warszawie'. Konferencja należała do tych zorganizowanych z pomysłem i dopilnowaniem każdego szczegółu, co z pewnością przyczyniło się do zabrania ze sobą wspaniałych wrażeń przez każdego Gościa. Chciałbym podkreślić bardzo ciekawą formę promocji, która została w pełni wykorzystana podczas konferencji. Oczywiście dodatkowym atutem była możliwość nawiązania interesujących kontaktów biznesowych" - Dawid Bach, Hotel Nadmorski.

To pierwszy tego typu event organizowany przez Gdańsk Convention Bureau. Uczestnicy podkreślali jego niesztampowość pytając kiedy i gdzie następne "spotkania nad morzem"? Hmm - może Kraków?