PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Gdańsk Convention Bureau pobudza wyobraźnię. Relacja z pierwszego spotkania Roadshow we Frankfurcie.

Gdańsk Convention Bureau pobudza wyobraźnię. Relacja z pierwszego spotkania Roadshow we Frankfurcie.
W dn. 31 marca 2011 r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) promowało możliwości konferencyjne Gdańska i Regionu Pomorskiego na Roadshow we Frankfurcie. Spotkanie zostało zorganizowane przez Convention Bureau of Poland (CBP) w ramach kampanii "Polska - Move your imagination".
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

W dn. 31 marca 2011 r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) promowało możliwości konferencyjne Gdańska i Regionu Pomorskiego na Roadshow we Frankfurcie. Spotkanie zostało zorganizowane przez Convention Bureau of Poland (CBP) w ramach kampanii "Polska - Move your imagination".

Spotkanie odbyło się w modnej restauracji Depot 1899 i miało charakter warsztatowy. Rozpoczęło się rozmowami indywidualnymi, gdzie uczestnicy przy pomocy materiałów promocyjnych prezentowali obiekty konferencyjne w swoim regionie. Następnie odbyły się oficjalne prezentacje uczestników tj. reprezentantów Gdańska i Regionu Pomorskiego(GCB), Warszawy, Krakowa i Katowic. Odbywały się one w przerwach serwowanej kolacji. Podczas całego wieczoru zaproszonych gości zabawiał magik, którego sztuczki miały wzmocnić przewodni temat prezentacji - "Polska. Move your imagination". Wieczór zakończył się deserem molekularnym.

Organizatorzy zadbali, aby cała Polska, od północy po południe, została zaprezentowana podczas spotkania. Pierwszą prezentację miały Anna Górska i Marta Wiśniewska z GCB. Bardzo dobrze odebrany został film promocyjny "Gdańsk & Region - where business meets", który dopełnił całość prezentacji. GCB przedstawiło nową infrastrukturę hotelowo-konferencyjną Gdańska i Regionu Pomorskiego oraz realizowane inwestycje. Wśród przedstawianych obiektów znalazły się m.in. Stadion PGE Arena, Hala Ergo Arena oraz Amber Expo. Podkreślono również jak GCB może pomóc organizatorom spotkań biznesowych oraz kto nam zaufał, organizując w regionie duże i znane konferencje oraz eventy.

Po prezentacji GCB, wystąpił Mazurkas Travel DMC Poland, przedstawiając możliwości konferencyjne Warszawy. Następnie firma Haxel zaprezentowała oferty incentives w całej Polsce. Grupa Trip przede wszystkim pochwaliła się swoją bogatą siecią hotelową, a Katowice Convention Bureau zachęcało do organizacji spotkań biznesowych w tej aglomeracji. Symposium Cracoviense przedstawiło film promocyjny Krakowa.

W warsztatach uczestniczyli głównie organizatorzy spotkań stowarzyszeń i wydarzeń korporacyjnych z Niemiec, wyselekcjonowani przez magazyn CIM. Wielu gości podkreśliło, iż bardzo im odpowiada taki sposób promocji destynacji. Prezentacja multimedialna, połączona z filmem oraz indywidualnymi rozmowami jest dobrą formą, ponieważ w ten sposób goście są w stanie przyswoić najwięcej informacji na temat danego regionu.

Było to pierwsze spotkanie tego typu organizowane przez CBP w Niemczech. Kolejne w ramach Roadshow już 18 kwietnia w Londynie. GCB również tam będzie! Udział GCB w Roadshow jest jednym z działań realizowanych w ramach kampanii "Promocja turystyki biznesowej, jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" dofinansowanej z RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

Krótki film oraz pełną galerię zdjęć ze spotkania można obejrzeć na: http://www.facebook.com/pages/Gda%C5%84sk-Convention-Bureau/123760744331746