Zapraszamy na szkolenie z cyklu Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych, które odbędzie się w Hotelu Nadmorskim w Gdyni 10 września 2010 r.
Tematem szkolenia będzie e-turystyka. Szkolenie poprowadzi Mady Keup, międzynarodowy ekspert oraz ceniony w świecie konsultant i wykładowca z ogromnym doświadczeniem z zakresu marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, planowania i doskonalenia w branży turystyki biznesowej CV Mady Keup (91.02 KB)
Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych to 8 bezpłatnych zaplanowanych na 2010 i 2011 rok szkoleń realizowanych w ramach Projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013.
Szkolenia adresowane są przede wszystkim do osób, które organizują konferencje, przygotowują oferty, obsługują spotkania biznesowe, szkolenia, ale nie tylko.
W szczególności zapraszamy:
*Specjalistów ds. organizacji imprez w biurach podróży, agencjach eventowych,
*Planistów konferencji w stowarzyszeniach i instytucjach,
*Profesjonalnych Organizatorów Konferencji,
*Hotelarzy z działów ds. bankietów, konferencji, Marketingu.
Patronat medialny nad Trójmiejską Akademią Organizatora Spotkań Biznesowych objęło branżowe wydawnictwo MICE Poland.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o przesłanie wypełnionego formularza (429.54 KB) na adres e-mail pawlowska@gdansk4u.pl do dnia 18 sierpnia 2010. Liczba miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń. W szkoleniu może uczestniczyć tyko jedna osoba z danej firmy. Na koniec spotkania rozdane zostaną certyfikaty uczestnictwa w szkoleniu.
Szkolenie odbywać się będzie w języku angielskim - zapewniamy tłumaczenie symultaniczne.
10 września 2010, godz. 9.00-16.00
Hotel Nadmorski w Gdyni, ul. Ejsmonda 2
Kontakt:
Beata Pawłowska
Specjalista ds. Convention Bureau
e-mail: pawlowska@gdansk4u.pl
tel.: +48 58 300-06-59, fax: +48 58 301-66-37
ul. Długi Targ 28/29, 80-830 Gdańsk, Polska
www.gdanskconvention.pl