PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Spoty dla czterech produktów turystyki biznesowej

Spoty dla czterech produktów turystyki biznesowej
Za nami już 6 kwartał realizacji projektu "Plan Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim". Nasze działania skupiły się na realizacji 4 spotów promujących te unikatowe produkty.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Za nami już 6 kwartał realizacji projektu "Plan Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim". Nasze działania skupiły się na realizacji 4 spotów promujących te unikatowe produkty.

Bursztyn, morze, zamki i Solidarność - to na podstawie tych czterech wyróżników została stworzona baza programów incentive oraz innych propozycji dla organizatorów konferencji i kongresów. Spoty dla  Amber&Relax, Sea&Emotions, Castle&Adventure oraz Solidarity&Freedom będą miały premierę już w listopadzie.

W ciągu kwartału powstały 4 różne filmy. To były pracowite 3 miesiące - powstała koncepcja filmów, scenariusze, dokonana została fotograficzna dokumentacja miejsc, gdzie spoty były kręcone. Zaangażowano też reżysera i statystów.

Zdjęcia były nagrywane w najpiękniejszych miejscach Trójmiasta i Regionu. Spot do Amber&Relax zabiera oglądających chociażby do Manufaktur Bursztynu S&A w Gdańsku i Gdyni, porywa też na spacer po ul. Mariackiej i plaży. W Sea&Emotions nie zabraknie zdjęć mariny w Gdańsku, Sopocie i Gdyni. Castle&Emotions przypomni okazałe zamki w Gniewie i Malborku. Solidarity&Freedom zaprasza nie tylko miłośników historii do zobaczenia słynnej stoczniowej bramy nr 2 i warsztatu polskiego noblisty - Lecha Wałęsy. A to i tak nie wszystkie miejsca uchwycone okiem kamery podczas prac nad filmami.
foto_sea&motions

Kończy się już etap postprodukcji i montażu spotów. Dodawana jest muzyka, głos lektora i animacje. Efekty będą mogli Państwo zobaczyć już w listopadzie.