Rdzeniem wydarzenie będą 32 starannie dobrane prelekcje opisujące realne case studies. Dodatkowo prezentacje zostały wyselekcjonowanie przez społeczność internetową po to by możliwie trafnie odpowiadały aktualnym trendom.xii targi ehandlu
Godz. 11:00 - 11:20
-
Istvan Simon, Prefixbox
CRO through improving Product Search -
Filip Duszczak, Instream.io
Jak skutecznie zautomatyzować procesy sprzedażowe i marketingowe w branży SaaS/IT/B2B -
Dominik Krześlak, ExpertSender
One time buyers – jak nakłaniać klientów do kolejnych zakupów -
Daniel Kędzierski, FastTony.es
5 ukrytych rozwiązań w Facebook API, które dopalą twój e-commerce
Godz. 11:35 - 11:55
-
Roman Szubryt, rankingCoach
Zwiększ przychody swojej firmy przy użyciu marketingu w SaaS -
Arkadiusz Tokarczyk i Daniel Cisek, Kaliop Poland
Co łączy perspektywę administratora i końcowego użytkownika sklepu internetowego, czyli jak zadbać o obie grupy -
Ireneusz Klimczak, GetResponse
4 filary marketing automation, dzięki którym spersonalizujesz komunikację -
Dr Sohrab Kazemahvazi, Stora Enso
E-commerce Packaging: What consumers think and what e-tailers want
Godz. 12:25 - 12:45
-
Anna Rak, Trusted Shops
ABC efektywnej obsługi klienta w sklepie internetowym -
Szymon Szirch, AB S.A.
Od zbierania informacji do ich wykorzystania w realizacji celów biznesowych -
Łukasz Plutecki, AtomStore
Mobile commerce - wczoraj, dzisiaj i jutro -
Tomasz Kubicki, Bluerank
Odczarowując Data Science
Godz 13:00 - 13:20
-
Marta Klimczak, FreshMail
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, Chrząszczyżewoszyce, powiat Łękołody - wykorzystaj dane jakie masz o swoich odbiorcach do zwiększenia efektywności z email marketingu
-
Piotr Michalak i Jarosław Ziółkowski, Grupa TENSE
SEO napędza e-commerce -
Karol Dudij, Unified Factory S.A.
Chat boty i smart search czyli co może zdziałać automatyzacja wykorzystująca sztuczną inteligencją w ecommerce? -
Michał Blak, edrone
Let's Compete with the machine!
Goda. 13:50 - 14:10
-
Łukasz Kozłowski, Shoper
Rage Against the Mobile -
Sergey Butko, CallPage
Telefon jako źródło dodatkowych koszyków w twoim sklepie internetowym -
Łukasz Wysokiński, E-Logistics
Wpływ customer care na zakupy internetowe jako jeden z czynników stymulujących sprzedaż w e-sklepie -
Maciej Jasiaczyk, PayU
Innowacyjne wykorzystanie płatności – Sharing Economy na Polskim rynku
Godz. 14:25 - 14:45
-
Wojtek Mazur, Elephate
Jak zdobyć więcej ruchu w Twoim e-commerce za pomocą content marketingu -
Michał Walachowski, EmailLabs
Dostarczalność e-mail - cichy zabójca Twoich działań z E-mail Marketingowych. Poznaj 7 sprawdzonych sposobów, które natychmiast zwiększą skuteczność Twoich wysyłek -
Robert Wiśniewski, BEST.NET
E-commerce w B2B - nudny czy trudny?
Godz. 15:15 - 15:35
-
Sebastian Suma, CEO, Sempai
SEO i PPC - efektywnościowe YIN YANG, przeciwne lecz uzupełniające się siły marketingu w wyszukiwarkach -
Paweł Fornalski, IAI-Shop.com
Wyprawa po Święty Graal e-commerce, czyli jak idąc pod prąd rozwiązaliśmy nierozwiązywalny problem drop shippingu -
Igor Czajkowski i Maciej Synoradzki, 2ClickShop
Dlaczego tak wiele wdrożeń sklepów internetowych lub systemów B2B kończy się porażką i co zrobić by zakończyły się sukcesem -
Jussi Lindberg, Adyen
Omnichannel is closer than you think
Godz. 15:50 - 16:10
-
Grzegorz Kordeczka, eMarketing.pl
Sekrety Content Marketingu dla eCommerce -
Fernando Angulo, SEMrush
Top 10 Strategies to improve your SEO and get even more conversions for your E-Commerce -
Andrzej Ogonowski, SMSAPI
Mówże wyraźniej!
Niemal wszyscy kupujemy już on-line ale czy zdajemy sobie sprawę jaka technologia i know-how stoją za kuszeniem nas ofertami? 10 maja Gdańsk stanie się na jeden dzień domem e-handlu. Dzięki XII edycji cyklicznej imprezy branżowej Targi Ehandlu będzie niecodzienna okazja by poszerzyć świadomość “konsumenta sieciowego”.
Wstęp jest darmowy - wymaga jedynie rejestracji on-line.