Pięć dni intensywnych spotkań, grono wybitnych prelegentów, masa inspiracji, ponad tysiąc postów z hashtagiem #SocialMediaShow i blisko 500 uczestników – to efekty zeszłorocznej edycji Social Media Show. Dla uczestników czwartej odsłony także nie zabraknie wrażeń!
– Konferencja Social Media Show to święto marketingu i mediów społecznościowych, organizowane co roku przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Podczas intensywnego tygodnia zaproszeni prelegenci opowiedzą o socialowych trendach, zarządzaniu kryzysami oraz podsumowują ubiegłoroczne działania social managerów – zapowiada Sara Miotk z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.
W dniach od 27 lutego do 3 marca odbędzie się 5 wyjątkowych wydarzeń. A wśród nich: „Creative Morning” z założycielami Mustache.pl: Konradem Ozdowy i Patricem Deba, którzy zdradzą sekrety wprowadzenia nowej marki na rynek. Tego samego dnia, podczas „Creative People/Creative Ideas”, o trendach marketingowych opowiedzą Anna Ratajczak-Piotrowska i Tomasz Piotrowski z agencji Beeffective, Artur Smolicki (newCreative) oraz Jagoda Prętnicka – Markiewicz z SentiOne:
– Social Media Show co roku przyciąga spore grono social managerów i fanów nowych mediów. Cieszymy się, że jesteśmy częścią wydarzenia i będziemy mogli pokazać socialowym ninja liczne zastosowania monitoringu w ich codziennej pracy – zapowiada Jagoda Prętnicka – Markiewicz z SentiOne, który oferuje monitoring Internetu dla 2000 marek w ponad 20 krajach.
W ramach Social Media Show odbędzie się także spotkanie „Edu Generator”, na którym prowadzący nauczyciele wraz z ekspertami poruszą temat wykorzystania nowych mediów w komunikacji z uczniami. A to dopiero część zaplanowanych wydarzeń:
– Następne dni konferencji jeszcze bardziej podkręcą socialowe tempo. Środowe spotkanie, 1 marca, poświęcimy ciemnej stronie marketingu. Podczas tego wydarzenia uczestnicy, wraz z Karoliną Janik i Karoliną Szafarz z agencji Personal PR, przeanalizują sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych, z Łukaszem Murawskim (Studio 102) poszukają największych grzechów brandingu, natomiast z Adamem Szostek, reprezentującym Redbulla, odkryją nietypową stronę blogosfery. A to jeszcze nie wszystko, co przygotowaliśmy – dodaje Sara Miotk, koordynatorka Social Media Show ze STARTERA.
Social Media Show odbędzie się w dniach 27 luty – 3 marca 2017 roku w STARTERZE. Szczegółowe informacje i rejestracja dostępne są na stronie: www.sms.inkubatorstarter.pl. Organizatorem przedsięwzięcia jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Głównymi sponsorami są: firma SentiOne (Sponsor złoty) oraz Beeffective (Sponsor srebrny).
Social Media Show (27.02.-3.03.2017) to jedno z najciekawszych wydarzeń poświęconych branży Social Media. Organizatorem przedsięwzięcia jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Głównymi sponsorami są firma SentiOne (Sponsor złoty) oraz Beeffective (Sponsor srebrny).
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER to 11-tysięczna społeczność, którą łączy idea przedsiębiorczości. Do STARTEROWEGO grona należą: dzieci, młodzież, nauczyciele, początkujący i doświadczeni przedsiębiorcy oraz mentorzy. Z wielofunkcyjnej przestrzeni STARTERA skorzystało już ponad 500 startupów, a ponad 70 firm wynajęło przestrzeń na warunkach komercyjnych. STARTER odpowiada za projekty edukacyjne i wspierające biznes, takie jak: Startup Contest (organizowany wraz z infoShare), Clipster (tworzony wraz z Alfabeat), Akademia Gdańskiego Przedsiębiorcy, Lekcje Przedsiębiorczości czy Go Creative. Biznes na Start. 84% startupów, które zdecydowały się inkubację w STARTERZE wciąż funkcjonuje na rynku. W tym miejscu pierwsze kroki stawiały firmy: SentiOne, Everytap, Solwit SA czy Let’s Deliver. W styczniu 2017 roku STARTER obchodzi 5-lecie otwarcia siedziby przy ul. Lęborskiej 3b.
STARTER jest prowadzony i finansowany przez Gdańską Fundację Przedsiębiorczości, której fundatorem jest Miasto Gdańsk.