Link do opisu wydarzenia: III. Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego

III. Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego

Data: 24 - 25 listopada 2015 r.
Miejsce: Stadion Energa Gdańsk, Gdańsk, ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1
Wstęp: Bilety w cenie 350-500 zł
Organizator: Bałtycki Klaster Przemysłu Czasu Wolnego
Wspieramy to!

Szczegóły wydarzenia

BKMS – to tutaj spotykają się światy polityki, sportu i biznesu. To tutaj największe firmy z całego świata prezentują swoje wyroby oraz kreują się trendy na nadchodzący sezon. Jest to najbardziej prestiżowa oraz rozbudowana impreza branży sportowej w Regionie Morza Bałtyckiego. Odbywa się co roku w celu przybliżenia sobie uczestników rynku sportu.

 

To tradycyjne spotkanie charakteryzuje się idealnym dopasowaniem do każdego uczestnika. Przedsiębiorcy, twórcy marek związanych ze sportem, sponsorzy sportu oraz osoby zajmujące się planowaniem i wykonywaniem działań związanych z marketingiem sportowym – wszyscy znajdują tutaj coś dla siebie.

W tym roku Kongres odbędzie się w dniach 24-25 listopada na Stadionie Energa Gdańsk. Świat sportu reprezentować będą m.in.: Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska, świata oraz Europy w pływaniu, Dariusz Michalczewski, mistrz świata w boksie, trener piłkarski, Jan de Zeeuw, holenderski menedżer piłkarski, Marcin Herra, wiceprezes ds. rozwoju Związku Piłki Ręcznej w Polsce, Łukasz Jurkowski, komentator gal KSW. Natomiast gośćmi ze świat biznesu zostaną m.in.: Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska, Wojciech Szpil, prezes zarządu Totalizatora Sportowego Sp. z o.o., Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Tesco Polska Sp. z o.o., Zygmunt Berdychowski, przewodniczący Rady Programowej Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, Serge Ferré, business development contractor SIGFOX, dr Stanisław Kluza, minister ds. rynków finansowych Gospodarczego Gabinetu Cieni Business Centre Club.

Uczestnictwo w Kongresie to niepowtarzalna okazja na prezentacje swoich produktów czy też usług szerokiemu gronu potencjalnych klientów. Kongres łączy swoich partnerów nie tylko za pomocą wspólnej platformy wymiany wiedzy oraz dostępu do nowych kanałów sprzedaży, lecz także daje możliwość kreowania wizerunku oraz tworzenia opinii za pomocą naszych własnych mediów, mających charakter liderów opinii oraz kreatorów, a także komentatorów trendów.

W ciągu dwóch dni Kongresu odbywać się będą debaty i panele dyskusyjne dotyczące głównie zagadnień tzw. Sport Business Intelligence, czyli badań i analizy danych w ramach organizacji wydarzeń sportowych o różnej skali, które następnie wykorzystywane są do podejmowania skutecznych decyzji biznesowych. Spotkanie uświetni bankiet zorganizowany w Centrum Rekreacji i Sportu FUN ARENA na Stadionie w Gdańsku Letnicy. Będzie to doskonała okazja do nawiązania relacji biznesowych, zwłaszcza że takie spotkania sprzyjają nieformalnemu zacieśnianiu znajomości, chociażby podczas wyścigów gokartowych czy gry Escaperooms.

Warto dodać, że tegoroczny Kongres będzie uzupełniony I. edycją BKMS EXPO, podczas którego to będzie można zaprezentować własne stoisko – do czego serdecznie zachęcamy! Ponadto równocześnie odbędzie się I. edycja Sport in Digital Media Convent (SIDMC), gdzie gośćmi będą m.in. Przemysław Miarczyński, mistrz świata i Europy w żeglarstwie czy Bogusław „Bobo” Kaczmarek, trener piłkarski.

Bilety dostępne na stronie kongres.booklik.com

Ze szczegółami Kongresu, pełnym programem oraz listą prelegentów można zapoznać się na www.bkms.pl