Przedsięwzięcie kierowane jest do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gdańska oraz ich rodziców. Celem akcji jest pokazanie wszystkim, że szkoła oprócz obowiązku może być również przyjemnością.
Postanowienia ogólne
- Organizatorem akcji „POCHWAL SIĘ SWOJĄ SZKOŁĄ” jest Stowarzyszenie Forum Aktywnych Rodziców.
- Akcja objęta jest patronatem honorowym Prezydenta Miasta Gdańska Pawła Adamowicza.
Cel akcji
- Celem akcji jest promowanie pozytywnych działań oraz zaangażowanie uczniów i rodziców w życie szkoły.
Zasady udziału w akcji
- W akcji mogą wziąć udział uczniowie szkół podstawowych i gimnazjalnych w Gdańsku oraz ich rodzice.
- Udział w akcji jest dobrowolny i bezpłatny.
- Warunkiem udziału jest zgłoszenie drogą mailową prezentacji (dowolna forma) na adres forumaktywnychrodzicow@gmail.com. Zgłoszenie powinno zawierać nazwę i adres szkoły oraz imię i nazwisko autora prezentacji.
- Zgłoszenia dokonują uczniowie oraz rodzice uczniów danej szkoły.
- Na przystąpienie szkoły do akcji zgodę wyraża Dyrektor placówki, który akceptuje niniejsze zasady.
- Po otrzymaniu zgłoszenia Organizator oddelegowuje do szkoły swoich przedstawicieli w celu przeprowadzenia czynności potwierdzających zgłoszenie.
Program akcji:
- Akcja trwa od 2 listopada 2015 r. do 31 maja 2016 r.
- Program akcji dzieli się na trzy etapy:
- Zbieranie zgłoszeń od 02.11.2015 r. do 29.02.2016 r.
- Weryfikacja zgłoszeń od 01.03.2016 r. do 31.05.2016 r.
- Umieszczanie prezentacji szkoły na blogu Stowarzyszenia Forum Aktywnych Rodziców. O umieszczeniu prezentacji decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Postanowienia końcowe
- Organizator akcji zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji o zakwalifikowaniu szkoły do akcji.
- Organizator akcji zastrzega sobie prawo do modernizacji niniejszego regulaminu.
Więcej informacji na stronie: