Celem drużyny prowadzonej przez Lecha Kędziorę jest awans do najwyższej klasy rozgrywkowej. Czy szczęście przyniosą jej nowe kombinezony zaprezentowane kibicom w gdańskim klubie Parlament, przekonamy się latem.
Wzór z dominującym kolorem niebieskim znany z sezonów 2016 i 2017, kiedy gdańszczanom nie udało się wywalczyć awansu, przeszedł do historii. W nowych kombinezonach dominuje czerń podkreślająca zarówno charakter sportu żużlowego, jak i znaki firmowe sponsorów wspierających ekipę Zdunek Wybrzeże Gdańsk, którymi są Surf Burger, LTE oraz Kolanko Transport.
{id103693} |
Nie brakuje również złotych gdańskich krzyży i korony oraz czerwono-biało-niebieskich barw klubowych.
- Po dwóch latach zdecydowaliśmy się na zmianę designu. Dotychczasowy wzór kojarzyć się może z dobrymi, ale nie znakomitymi sezonami w wykonaniu zespołu. Nadszedł czas na odświeżenie kevlarów. Mamy nadzieję, że nowy wzór przypadnie kibicom do gustu - mówi prezes klubu Tadeusz Zdunek.
Gdańska drużyna nie po raz pierwszy odświeża wizerunek. W latach 2007-2011 dominowały żółte barwy łączone najpierw z niebieskim, a później z czerwonym kolorem. Następnie przyszedł czas na czerwień (2012), po której nastąpił powrót do bieli z lat 80. Biel pozostała dominującą barwą na latach 2013-2015, acz w tym ostatnim roku pojawił się także kolor szary. Lata 2016-2017 to już wspomniany kevlar w klubowych barwach z przewagą niebieskiego.
Pierwszy mecz w 1. Nice Lidze Żużlowej gdańszczanie objadą 8 kwietnia u siebie z Arge Speedway Wandą Kraków.
KFP