Sprawdź jakość wody w mieście na swoim smartfonie. Nowa aplikacja

Jesteś zainteresowany jakością wody w Gdańsku i Sopocie, awariami i pracami planowanymi na sieci wodno-kanalizacyjnej w pobliżu swojego domu, czy jakością wody na kąpieliskach? Od 1 lipca możesz ściągnąć bezpłatną aplikację mobilną, którą dla swoich klientów przygotował Saur Neptun Gdańsk.

Sprawdź jakość wody w mieście na swoim smartfonie. Nowa aplikacja
A
A
data publikacji: 04 lipca 2017 r.

fot. SNG

Bezpłatna aplikacja - SNG Twoje wodociągi - dostępna jest w App Store na system iOS a także w Sklepie Play dla systemu Android.

- Bardzo zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z klientami, dlatego oprócz tradycyjnych kanałów komunikacyjnych jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia, telefony alarmowe, Facebook czy Twitter postanowiliśmy uruchomić kolejny, tworząc specjalną aplikację na urządzenia mobilne, która 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu pozwala na kontakt z nami - podkreśla Guy Fournier, prezes Saur Neptun Gdańsk.

Aplikacja dedykowana jest mieszkańcom Gdańska i Sopotu, spółdzielniom mieszkaniowym, zarządcom wspólnot mieszkaniowych, radom dzielnic, a także turystom zainteresowanym jakością wody w kąpieliskach. Jest ona całkowicie bezpłatna i pozbawiona reklam. Udostępniona została w dwóch najbardziej popularnych platformach urządzeń mobilnych: iOS – dostępna w AppStore oraz Android dostępna w Sklepie Play.

Aplikacja daje stały dostęp do następujących funkcjonalności:

  • najważniejsze wydarzenia związane z SNG
  • występujące awarie
  • jakość wody
  • terminy i zakresy prac planowych
  • jakość wody w kąpieliskach (Eko-plaża)
  • cenniki usług
  • możliwość zgłaszania awarii
  • powiadomienia o pojawiających się nowych informacjach z zakresu aktualności, jakości wody w kąpieliskach, planowych wyłączeniach wody, awariach


- Wszystkie dane prezentowane w aplikacji pobierane są online z serwerów SNG , co sprawia, że użytkownik zawsze dysponuje najbardziej aktualną informacją. Dzięki integracji systemów informatycznych, komunikaty o awariach wprowadzane przez dyspozytorów pogotowia, publikowane są jednocześnie we wszystkich kanałach informacyjnych Spółki: na naszej stronie internetowej, w aplikacji mobilnej i systemie call center - zaznacza Jacek Kieloch, wiceprezes SNG. - Dodatkowo użytkownik otrzymał możliwość wyboru informacji ograniczonej do konkretnych dzielnic miasta. Notyfikacje o awariach wysyłane będą natychmiast po ich ukazaniu się, pozostałe powiadomienia będą wysyłane raz dziennie.

W przypadku informacji o awariach prezentowane jest miejsce awarii wraz z przewidywanym czasem jej usunięcia oraz lokalizacją zastępczego punktu poboru wody - o ile taki występuje. Również w przypadku prezentowania informacji dotyczących kąpielisk, oprócz danych o jakości wody prezentowane są punkty poboru na mapie.

W zakresie jakości wody dla większości punktów adresowych Gdańska i Sopotu można otrzymać informację o twardości wody oraz o ujęciu, z którego dany punkt jest zasilany.

Aplikacja - SNG Twoje wodociągi - umożliwia także zgłaszanie awarii przez użytkownika. Do zgłoszenia można dołączyć zdjęcie oraz zaznaczyć miejsce awarii na mapie (lub w przypadku włączonej geolokalizacji system sam zidentyfikuje lokalizację gdzie się znajdujemy i podpowie dane adresowe konieczne do uzupełnienia).

- Zgłoszenie o awarii trafia do Centrum Działań Operacyjnych gdzie podejmowane są kolejne kroki w celu jej potwierdzenia i usunięcia - wyjaśnia Stanisław Mikołajski, dyrektor ds. eksploatacji SNG. 

QR kody do ściągnięcia aplikacji dostępne są także na stronie www.sng.com.pl.



oprac. WG (0)
www.gdansk.pl
oprac. WG (0)
www.gdansk.pl