Rekrutacja do gdańskiego Clipstera - niezwykłej przestrzeni rozwoju biznesu

Clipster zaprasza nowych mieszkańców z pomysłami na biznes. To jedyne miejsce w Polsce, stworzone przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER i Alfabeat, które oferuje przestrzeń do życia i wsparcie w pracy nad projektami biznesowymi. Każdy, kto myśli o własnym startupie, znajdzie w nim coś dla siebie.

Rekrutacja do gdańskiego Clipstera - niezwykłej przestrzeni rozwoju biznesu
A
A
data publikacji: 21 maja 2018 r.
Clipsterzy zapraszają!
Clipsterzy zapraszają!
M. Młynarczyk/GIP STARTER

Przy ulicy Słowackiego we Wrzeszczu od trzech lat działa Clipster, w którym przez ten czas mieszkało już 70 osób. Zgodnie z ideą popularnego za granicą colivingu “clipsterzy” żyją pod jednym dachem i współpracują z mentorami po to, by móc efektywnie zweryfikować, udoskonalać i rozwijając swoje pomysły na biznes. Rezydenci do dyspozycji mają mikroapartamenty oraz wspólne biuro coworkingowe. Gdański coliving przyciąga młodych przedsiębiorców nie tylko z Polski. Dotąd mieszkali tu także obywatele Rosji, USA, Pakistanu czy Wielkiej Brytanii.

- Clipster pozwala nie tylko rozwinąć biznesowy pomysł, ale przede wszystkim go zweryfikować. Zdarzało się, że po konsultacji z mentorami i specjalistami, uczestnicy projektu uświadamiali sobie, że ich wizja może nie zakończyć się sukcesem. Dzięki doradztwu, clipsterowicze uniknęli wielu porażek, a często objęli nowe kierunki rozwoju - mówi Agnieszka Cichocka, menedżer zespołu ds. rozwoju startupów.

Clipster to wspólny pomysł Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER oraz Alfabeat
Clipster to wspólny pomysł Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER oraz Alfabeat
Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl

Mieszkańcy mają do dyspozycji 16 mikroapartamentów, wspólny coworking, w którym codziennie pracują i rozwijają projekty oraz pomoc ponad dwudziestu tutorów. Po pracy z nimi, po pierwszych trzech miesiącach pobytu, prezentują efekty swojej pracy przed ekspertami. Do tej pory w Clipsterze mieszkali architekci, przedstawiciele branży IT, osoby specjalizujące się w marketingu internetowym czy studenci. W przestrzeni rozwijane były pomysły z zakresu medycyny, sztucznej inteligencji czy gastronomii. W tym roku clipsterowa przestrzeń otwiera się również na cyfrowych nomadów, czyli osoby pracujące zdalnie z dowolnego miejsca na świecie.

- Clipster to również autorski, rozbudowany program warsztatów. By wziąć w nich udział nie trzeba być mieszkańcem naszej przestrzeni. Podczas regularnie odbywających się spotkań o nazwie Clipster Mixer, uczestnicy poznają podstawowe pojęcia z zakresu Design Thinking. Nauczą się podejmować decyzje, dzięki metodologii Lean Startup.i finalnie stworzą swoje MVP*. Nasi eksperci przybliżą również wiedzę dotyczącą Social Selling, Marketingu i nie tylko – mówi Dariusz Wiśniewski, specjalista do spraw wsparcia startupów, manager projektu Clipster.


*Dla niewtajemniczonych: MVP to skrót od Minimum Viable Product – czyli produkt (usługa, program), który jest minimalnie gotowy do wprowadzenia na rynek


Clipster został doceniony podczas polskiego finału, międzynarodowego konkursu Central European Startup Award. Jako laureat reprezentował polskie innowacje na globalnej scenie.

Więcej informacji o rekrutacji, formularz aplikacyjny, a także cennik wynajmu mikroapartamentu, znajdują się na stronie internetowej Clipstera.


Czytaj także:

Clipster: bezbolesne wejście w świat biznesu

oprac. IB (0)
www.gdansk.pl
oprac. IB (0)
www.gdansk.pl