Różne oblicza marketingu sportowego

Za nami trzecia edycja Bałtyckiego Kongresu Marketingu Sportowego. Podczas kilkudziesięciu interesujących paneli wybitni specjaliści dyskutowali nie tylko o marketingu w sporcie. Poruszane były także kwestie dotyczące prawa, sportu dziecięcego, organizacji zawodów czy kibicowania.

Różne oblicza marketingu sportowego
A
A
data publikacji: 26 listopada 2015 r.

O Euro 2016 w piłce ręcznej mężczyzn rozmawiali Andrzej Bojanowski - wiceprezydent Gdańska, Marcin Herra - wiceprezes zarządu Związku Piłki Ręcznej w Polsce, Marcin Lijewski - były reprezentant Polski, medalista mistrzostw świata
O Euro 2016 w piłce ręcznej mężczyzn rozmawiali Andrzej Bojanowski - wiceprezydent Gdańska, Marcin Herra - wiceprezes zarządu Związku Piłki Ręcznej w Polsce, Marcin Lijewski - były reprezentant Polski, medalista mistrzostw świata
Jerzy Pinkas

- Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego to ważne wydarzenie na skalę ogólnopolską, którego celem było łączenie sportu, marketingu i biznesu - mówił Tomasz Kowalski, prezes zarządu Arena Gdańsk Operator, jeden z organizatorów Kongresu.

W ciągu dwóch dni - 24-25 listopada 2015 r. - na terenie Stadion Energa Gdańsk odbywały się debaty, prelekcje i panele dyskusyjne dotyczące sportu i biznesu w różnych odsłonach. Wśród prelegentów znaleźli się wybitni specjaliści w różnych dziedzinach życia: biznesmeni, politycy, finansiści, prawnicy, pracownicy administracji publicznej, sportowcy.

- Podczas Kongresu widziałem wielu wybitnych znawców tematu, których warto było posłuchać. Bo zawsze warto słuchać ludzi mądrych - ocenił mistrz wioślarstwa Adam Korol, do niedawna minister sportu i turystyki, aktualnie poseł na sejm.

Jedną z omawianych kwestii były mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn, które w 2016 roku zostaną zorganizowane w Polsce. Jednym z miast gospodarzy jest Gdańsk.

O przygotowaniach do Euro 2016 i różnych aspektach związanych z organizacją tej imprezy mówili:

Andrzej Bojanowski, zastępca prezydenta Miasta Gdańska

Marcin Herra - wiceprezes zarządu Związku Piłki Ręcznej w Polsce ds. rozwoju, marketingu i EURO 2016 

Marcin Lijewski, były reprezentant Polski, medalista mistrzostw świata 

Podczas Kongresu mowa była także o marketingu sportu dziecięcego.

- To budzenie pasji. Każdy młody człowiek, patrząc na piłkę nożną chce być Robertem Lewandowskim, obserwując biegi narciarskie chce się być Justyną Kowalczyk - mówiła Otylia Jędrzejczak, mistrzyni świata i olimpijska w pływaniu. - W dużej mierze dzieci chcą uprawiać sport, tylko trzeba im pokazać fajną formę zabawy.

Organizatorzy zapowiadają, że za rok będzie jeszcze ciekawiej.

Waldemar Gabis (0)
www.gdansk.pl
waldemar.gabis@gdansk.pl
więcej tekstów autora
Waldemar Gabis (0)
www.gdansk.pl
waldemar.gabis@gdansk.pl
więcej tekstów autora