Nowy sponsor i partner biznesowy piłkarzy Lechii

- Każdy kibic Lechii może się stać sponsorem klubu - mówi Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland. Firma, która swoim zasięgiem obejmuje 46 krajów, będzie wspierać finansowo gdański klub. Umowa została podpisana na 3 lata.
09.02.2016
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Logo nowego sponsora i partnera biznesowego znalazło się na koszulkach piłkarzy Lechii

Firma Lyoness powstała w 2003 roku w Austrii, zajmuje się tworzeniem struktury zakupowej poprzez programy lojalnościowe. Na całym świecie ma około 5 mln uczestników. W Polsce istnieje od 2008 roku i zrzesza niespełna 200 tys. osób.

Lyoness jest jednym z partnerów m.in. piłkarskich drużyn Rapidu Wiedeń oraz Slavii Praga. Dlaczego firma zdecydowała się na współpracę z Lechią Gdańsk?

- Bo jedna z najlepszych drużyn w Polsce. Ma znakomitych i wiernych kibiców - przekonuje Rafał Pięta, prezes zarządu Lyoness Poland. - Wspólnie z klubem przygotujemy dla nich program lojalnościowy pod hasłem Lechia Cashback Card.

Na czym program będzie polegał?

- Każdy kibic Lechii może stać się sponsorem klubu. Kupując za pomocą karty Lechia Cashback Card u partnerów firmy Lyoness, na przykład benzynę, jeden procent od kwoty sprzedaży przekażemy do klubu – wyjaśnia Pięta. - Ponadto kibic będzie miał swoje profity w postaci od 1 do 5 procent zwrotu poniesionych kosztów.

Pieniądze przekazane klubowi mają zostać przeznaczone na rozwój młodych utalentowanych piłkarzy, grających w Akademii Lechii Gdańsk.

Umowa została podpisana na trzy lata. W tym czasie Lyoness będzie wspierał Lechię także pod względem finansowym.

- Ile? Nie mogę powiedzieć, tajemnica handlowa - uśmiecha się Pięta.

Prawdopodobnie chodzi o kwotę od 500 tys. do miliona złotych rocznie.

Logo firmy znalazło się na koszulkach piłkarzy biało-zielonych.

TV

Kaszubi – tożsamość obroniona. Rozmowa z prof. Cezarym Obrachtem-Prondzyńskim