Nastolatku, w wakacje ucz się biznesu. Już po raz siódmy w Gdańsku

Jak założyć własną firmę, napisać biznesplan, wprowadzić na rynek własny produkt - tego będzie się uczyć stu nastolatków z Gdańska od amerykańskich menedżerów podczas trwającego sześć dni wydarzenia “Gdańsk Business Week”. Uwaga, zapisać się na przedsiębiorcze wakacje można do 18 czerwca 2017 roku.

Nastolatku, w wakacje ucz się biznesu. Już po raz siódmy w Gdańsku
A
A
data publikacji: 24 maja 2017 r.

Warsztaty, szkolenia, symulacje ale też świetna zabawa. Uczestnicy Gdańsk Business Week w 2016 roku
Warsztaty, szkolenia, symulacje ale też świetna zabawa. Uczestnicy Gdańsk Business Week w 2016 roku
Fot. GIP STARTER

“Gdańsk Business Week” to zaplanowany na lato program edukacji biznesowej dla nastolatków, który po raz siódmy odbywa się w Gdańsku. W ciągu tygodnia setka chętnych młodych ludzi w wieku od 15 do 19 lat poznaje tajniki przedsiębiorczości, uczestniczy w szkoleniach w języku angielskim, uczy się prowadzenia firmy, wprowadzania na rynek własnego produktu, pozyskiwania inwestorów, tworzenia biznesplanów, ćwiczy też wystąpienia publiczne.

Tydzien edukacji biznesowej organizuje Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Miasto Gdańsk i Washington Business Week. Od 16 do 21 lipca 2017 roku młodzi ludzie będa zdobywać wiedzę biznesową i tworzyć  produkty w swojej pierwszej firmie, które zaprezentują później przed ekspertami z m.in. Invest GDA, Speednet czy Wipro.

– Podczas wydarzenia młodzież nie tylko rozwija swoje przedsiębiorcze umiejętności, ale przechodzi też intensywny kurs języka angielskiego, bo wszystkie zajęcia odbywają się w tym języku, a w projekcie w Gdańsku biorą udział zagraniczni eksperci i młodzież z USA, Ukrainy czy Białorusi – tłumaczy Agnieszka Cichocka, koordynatorka Gdańsk Business Week z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

Młodzi ludzie podczas programu tworzą własne produkty, które prezentują na tzw. „Trade Show”, czyli targu przedsiębiorstw. To tutaj w jednym miejscu gromadzą się przedsiębiorcy z firm, takich jak: Ziaja, Boeing czy Deloitte. Eksperci wcielają się w inwestorów i inwestują w zespół, który prezentuje najbardziej przemyślany produkt oraz plan sprzedażowy. Rok temu jury wyróżniło projekt „Sherlock” – chipy nałożone na przedmioty, takie jak: klucze czy kalendarz, które pozwalają odnaleźć zgubioną rzecz.

Do tej pory w wakacjach z biznesem w Gdańsku wzięło udział 700 osób. 7. edycja Gdańsk Business Week odbędzie się w dniach 16-21 lipca 2017 roku. Rekrutacja do projektu potrwa do 18 czerwca. Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 450 zł. Warsztaty prowadzone są w języku angielskim. Szczegóły na www.gdanskbusinessweek.pl.

Przeczytaj obszerną relację z finału ubiegłorocznej edycji projektu:

Wakacje nastoletnich biznesmenów, czyli Gdańsk Business Week

oprac. AK (0)
www.gdansk.pl
oprac. AK (0)
www.gdansk.pl