• Start
  • Wiadomości
  • Nastolatku, w wakacje ucz się biznesu. Już po raz siódmy w Gdańsku

Nastolatku, w wakacje ucz się biznesu. Już po raz siódmy w Gdańsku

Jak założyć własną firmę, napisać biznesplan, wprowadzić na rynek własny produkt - tego będzie się uczyć stu nastolatków z Gdańska od amerykańskich menedżerów podczas trwającego sześć dni wydarzenia “Gdańsk Business Week”. Uwaga, zapisać się na przedsiębiorcze wakacje można do 18 czerwca 2017 roku.
24.05.2017
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Warsztaty, szkolenia, symulacje ale też świetna zabawa. Uczestnicy Gdańsk Business Week w 2016 roku

“Gdańsk Business Week” to zaplanowany na lato program edukacji biznesowej dla nastolatków, który po raz siódmy odbywa się w Gdańsku. W ciągu tygodnia setka chętnych młodych ludzi w wieku od 15 do 19 lat poznaje tajniki przedsiębiorczości, uczestniczy w szkoleniach w języku angielskim, uczy się prowadzenia firmy, wprowadzania na rynek własnego produktu, pozyskiwania inwestorów, tworzenia biznesplanów, ćwiczy też wystąpienia publiczne.

Tydzien edukacji biznesowej organizuje Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Miasto Gdańsk i Washington Business Week. Od 16 do 21 lipca 2017 roku młodzi ludzie będa zdobywać wiedzę biznesową i tworzyć  produkty w swojej pierwszej firmie, które zaprezentują później przed ekspertami z m.in. Invest GDA, Speednet czy Wipro.

– Podczas wydarzenia młodzież nie tylko rozwija swoje przedsiębiorcze umiejętności, ale przechodzi też intensywny kurs języka angielskiego, bo wszystkie zajęcia odbywają się w tym języku, a w projekcie w Gdańsku biorą udział zagraniczni eksperci i młodzież z USA, Ukrainy czy Białorusi – tłumaczy Agnieszka Cichocka, koordynatorka Gdańsk Business Week z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

Młodzi ludzie podczas programu tworzą własne produkty, które prezentują na tzw. „Trade Show”, czyli targu przedsiębiorstw. To tutaj w jednym miejscu gromadzą się przedsiębiorcy z firm, takich jak: Ziaja, Boeing czy Deloitte. Eksperci wcielają się w inwestorów i inwestują w zespół, który prezentuje najbardziej przemyślany produkt oraz plan sprzedażowy. Rok temu jury wyróżniło projekt „Sherlock” – chipy nałożone na przedmioty, takie jak: klucze czy kalendarz, które pozwalają odnaleźć zgubioną rzecz.

Do tej pory w wakacjach z biznesem w Gdańsku wzięło udział 700 osób. 7. edycja Gdańsk Business Week odbędzie się w dniach 16-21 lipca 2017 roku. Rekrutacja do projektu potrwa do 18 czerwca. Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 450 zł. Warsztaty prowadzone są w języku angielskim. Szczegóły na www.gdanskbusinessweek.pl.

Przeczytaj obszerną relację z finału ubiegłorocznej edycji projektu:

Wakacje nastoletnich biznesmenów, czyli Gdańsk Business Week

TV

120-letnia kamienica jak nowa