Kawa, herbata, wata cukrowa, czyli pomysł na wakacyjny biznes nad morzem

Szukasz pomysłu na wakacyjny biznes? Gdański Zarząd Dróg i Zieleni ogłosił konkursy na prowadzenie handlu w Pasie Nadmorskim, na Promenadzie prowadzącej do molo w Brzeźnie i w gdańskich parkach. Oferty można składać do 31 maja.

Kawa, herbata, wata cukrowa, czyli pomysł na wakacyjny biznes nad morzem
A
A
data publikacji: 23 maja 2017 r.

Wypożyczalnia i serwis rowerowy
Wypożyczalnia i serwis rowerowy
ilustracja GZDiZ

- Zapraszamy wszystkich chętnych do składania ofert na prowadzenie handlu w zbliżającym się sezonie turystycznym w ponad czterdziestu bardzo atrakcyjnych lokalizacjach: w Pasie Nadmorskim, w rejonie gdańskich plaż oraz na terenie Promenady prowadzącej do molo w Brzeźnie - mówi Dariusz Słodkowski, p.o. kierownika Działu Użytkowania Przestrzeni Publicznej w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni.

Konkursy dotyczą:

  • prowadzenia handlu na wydzierżawionym od nas stoisku namiotowym przeznaczonym do sprzedaży artykułów plażowych, okularów, pamiątek, pocztówek i zabawek,
  • prowadzenia małej gastronomii, czyli sprzedaży kawy herbaty, napojów bezalkoholowych, słodyczy, lodów, kanapek, przekąsek, waty cukrowej i pakowanych wyrobów cukierniczych lub dużej gastronomii (tzw. foodtrucków) 
  • prowadzenia małej gastronomii w formie rowerów i wózków w wybranych parkach miejskich.

Oferta odnosi się do Parku im. Ronalda Reagana, Parku Brzeźnieńskiego, Parku im. Jana Pawła II, „Zielonego Parku”, Parku Akademickiego oraz Parku Spacerowego nad odpływem Motławy.

- Miasto od kilku lat konsekwentnie prowadzi działania na rzecz uporządkowania i poprawy wizerunku handlu sezonowego w Gdańsku - przypomina Michał Szymański, p.o. zastępcy dyrektora ds. Rozwoju Przestrzeni Publicznej w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni. - Chcemy zwiększyć dostępność artykułów plażowych, pamiątek, pocztówek i małej gastronomii dla mieszkańców i turystów. Jednocześnie zależy nam na tym, by handel odbywał się w określonej, jednakowej, przyjemniej dla oka oprawie w formie jednolitych zadaszeń namiotowych. Pozwoli ona również łatwiej identyfikować, które działania handlowe są prowadzone nielegalnie. 

Oferty składać można do końca maja. 


Szczegóły dotyczące konkursów ofertowych:

- mała gastronomia i foodtrucki

- namioty

- wózki w parkach


TAK MOGĄ WYGLĄDAĆ PUNKTY I NAMIOTY MALEJ GASTRONOMII

Mała gastronomia i foodtracki
Mała gastronomia i foodtracki
ilustracja GZDiZ

Namioty
Namioty
ilustracja GZDiZ

Mała gastronomia
Mała gastronomia
ilustracja GZDiZ

Namiot i mała gastronomia
Namiot i mała gastronomia
ilustracja GZDiZ



oprac. WG (0)
www.gdansk.pl
oprac. WG (0)
www.gdansk.pl