Dobry klimat dla biznesu. Gdańska Organizacja Turystyczna zaprasza do nas firmy z Polski

We wtorek 5 grudnia, w ramach drugiej edycji akcji „Gdańsk Zaprasza Biznes” przedstawiciele Gdańskiej Organizacji Turystycznej i instytucji wspierających, m. in. Gdańsk Convention Bureau i MeetingPlanner.pl pojadą do Wrocławia promować gdański rynek konferencyjny. To już druga taka, po Warszawie akcja promocyjna miasta.

Dobry klimat dla biznesu. Gdańska Organizacja Turystyczna zaprasza do nas firmy z Polski
A
A
data publikacji: 03 grudnia 2017 r.

Jak prowadzić biznes, to tylko w Gdańsku - przekonuje GOT
Jak prowadzić biznes, to tylko w Gdańsku - przekonuje GOT
Mat. prasowe

Aby rozmawiać o biznesie potrzeba skupienia i spokoju. Gdańsk oferuje takie warunki - ma świetne hotele z zapleczem konferencyjnym, obiekty kongresowe a samo miasto - piękną architekturę i położenie. Warto tu przyjechać, o czym będzie przekonywać wrocławskich organizatorów eventów Gdańska Organizacja Turystyczna na spotkaniu we wtorek 5 grudnia 2017, o godz. 18, w hotelu Scandic we Wrocławiu. Imprezę poprowadzi znany wrocławski dziennikarz, piszący m.in. dla portalu Money.pl, Krzysztof Janoś.

Gdańską Organizację Turystyczną wspierają w tych działaniach partnerzy główni. W tym roku są nimi: InvestGda, Olivia Business Centre oraz nowy w projekcie, TORUS. Swoje atuty przedstawią również: Energa Stadion Gdańsk, Polska Filharmonia Bałtycka oraz Europejskie Centrum Solidarności.

Idea tego projektu zakłada prezentację gdańskich możliwości konferencyjnych, ale też, co ważniejsze, ma ułatwić uczestnikom spotkania nawiązanie kontaktów biznesowych, które w przyszłości mogą zaowocować organizacją dużych i małych wydarzeń w Gdańsku (to rola Gdańsk Convention Bureau* i MeetingPlanner.pl**). Wszystko w luźnej, spokojnej atmosferze, przy poczęstunku, muzyce i lampce wina.

Rok temu, takie spotkanie w Warszawie okazało się sporym sukcesem. Udział w nim wzięło ponad 40 przedstawicieli firm ze stolicy. Tym razem GOT spodziewa się około 30 gości. Mniejsza frekwencja wynika z tego, że wrocławski rynek branżowy jest nieco mniejszy od warszawskiego.

*Gdańsk Convention Bureau zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów reprezentujące przedstawicieli przemysłu turystycznego, takich jak: hotele, biura podróży, restauracje, firmy zajmujące się obsługą techniczną konferencji, firmy transportowe, tłumacze, itp.

**MeetingPlanner.pl to portal - nowoczesne narzędzie pomocne organizatorom konferencji, szkoleń, imprez motywacyjnych oraz targów branżowych. Znaleźć tam można nie tylko adresy hoteli i miejsc konferencyjnych. MeetingPlanner.pl jest też platformą komunikacji oraz wymiany opinii pomiędzy przedstawicielami poszczególnych firmy organizujących spotkania.

oprac. AU (0)
www.gdansk.pl
oprac. AU (0)
www.gdansk.pl