Co wyniknąć może ze współpracy sportu i biznesu?

Otylia Jędrzejczak, Dariusz Michalczewski, Jan de Zeeuw, Marcin Herra - to tylko niektórzy goście, którzy wezmą udział w Bałtyckim Kongresie Marketingu Sportowego. Trzecia edycja wydarzenia odbywać się będzie na terenie Stadionu Energa Gdańsk w dniach 24-25 listopada 2015 roku. W sprzedaży są wejściówki.

Co wyniknąć może ze współpracy sportu i biznesu?
A
A
data publikacji: 23 listopada 2015 r.

Przed rokiem goście Kongresu uczestniczyli w wielu debatach i panelach dyskusyjnych, ale mieli też czas na zwiedzenie gdańskiego stadionu. Podobnie będzie w tegorocznej edycji
Przed rokiem goście Kongresu uczestniczyli w wielu debatach i panelach dyskusyjnych, ale mieli też czas na zwiedzenie gdańskiego stadionu. Podobnie będzie w tegorocznej edycji
Materiały prasowe

- Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego to najbardziej prestiżowa oraz rozbudowana pod względem medialnym impreza branży sportowej w Regionie Morza Bałtyckiego - twierdzi Andrzej B. Piotrowicz, prezes zarządu Bałtyckiego Klastra Przemysłu Czasu Wolnego, który obok Stadionu Energa Gdańsk jest organizatorem wydarzenia. - Nie będziemy się koncentrowali na sporcie, ale na aspektach biznesowych sportu, wszystkim tym, co związane jest biznesem w sporcie.

W ciągu dwóch dni Kongresu odbywać się będą debaty, prelekcje i panele dyskusyjne dotyczące sportu i biznesu w różnych odsłonach. Wśród prelegentów znaleźli się wybitni specjaliści w różnych dziedzinach życia: biznesmeni, politycy, finansiści, prawnicy, pracownicy administracji publicznej, sportowcy.

Udział w trzeciej edycji Bałtyckiego Kongresu Marketingu Sportowego zapowiedzieli m.in. Andrzej Bojanowski - zastępca prezydenta Miasta Gdańska, Krzysztof Czuba - wiceprezes zarządu Alior Bank Spółka Akcyjna, Marcin Herra - wiceprezes zarządu Związku Piłki Rręcznej w Polsce ds. rozwoju, marketingu i EURO 2016, Stanisław Kluza - pracownik naukowy Szkoły Głównej Handlowej i były minister finansów, Jan de Zeeuw - manager piłkarski. Nie zabraknie znakomitych i aktywnych jeszcze nie dawno sportowców, wśród nich będą: mistrzyni świata i olimpijska w pływaniu Otylia Jędrzejczak, zawodowy mistrz świata w boksie Dariusz Michalczewski, mistrz świata i olimpijski w wioślarstwie Adam Korol, czy medalista mistrzostw świata w piłce ręcznej Marcin Lijewski.

O czym będzie można posłuchać podczas Kongresu? Oto niektóre z wielu debat i prelekcji:

  • Chleba czy igrzysk? Czy sport jest lekarstwem na wszelkie bolączki dzisiejszego świata?
  • Komu to się opłaca? Czyli zwolnienia podatkowe na rzecz sportu
  • Prawo do nazwy. Czy warto być sponsorem tytularnym?
  • Mocne uderzenie. Czyli o działaniach promujących sporty walki
  • Wygrywają tylko ci, co się nie poddają
  • Było cudnie, czyli jak tworzyć atmosferę podczas wydarzeń sportowych
  • Marketing cyfrowy z perspektywy firmy globalnej
  • Angażować & wspierać. Czyli o różnych formach edukacji i wsparcia finansowego
  • Co tak drogo? Czyli o biletowaniu imprez

Kongres podzielony został na dwie części:

  • Bałtycki Kongres Marketingu Sportowego zobacz program
  • Sport In Digital Media Convent zobacz program

Na obie części można nabyć karty wstępu. Bilet na 2 dni BKMS kosztuje 500 zł, na 1 dzień - 350 zł. Bilet na SDMC na 2 dni kosztuje 350 zł, na 1 dzień - 200 zł.

Organizatorami tegorocznej edycji kongresu są: Bałtycki Klaster Przemysłu Czasu Wolnego wraz z Areną Gdańsk.

Waldemar Gabis (0)
www.gdansk.pl
waldemar.gabis@gdansk.pl
więcej tekstów autora
Waldemar Gabis (0)
www.gdansk.pl
waldemar.gabis@gdansk.pl
więcej tekstów autora