Clipster w Garnizonie rekrutuje lokatorów z pomysłami na biznes

Clipster poszukuje kolejnych mieszkańców z pomysłami na biznes! Przestrzeń stworzona przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER i Alfabeat to jedyne miejsce w Polsce oferujące przestrzeń do życia i pracy nad projektami biznesowymi.

Clipster w Garnizonie rekrutuje lokatorów z pomysłami na biznes
A
A
data publikacji: 31 sierpnia 2016 r.

W jednym z clipsterowych apartamentów: Jan Wyrwiński z Alfabeat, Kinga Kuczyńska z GIP STARTER i Anna Derda „opiekunka” clipsterów.
W jednym z clipsterowych apartamentów: Jan Wyrwiński z Alfabeat, Kinga Kuczyńska z GIP STARTER i Anna Derda „opiekunka” clipsterów.
Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl

Szesnaście mikroapartamentów, ponad dwudziestu tutorów, wspólny coworking i mieszkanie w centrum kulturalnego Wrzeszcza - to wszystko oferuje Clipster, w którym niemal od roku blisko dwadzieścia osób miało szansę rozwijać swoje projekty. Lokatorzy biznesowej przestrzeni nie tylko inspirowali się nawzajem. Swoje pomysły rozwijali pod okiem doświadczonych mentorów, przeszli intensywny proces szkoleniowy.

Przyszli przedsiębiorcy z trwającego obecnie naboru mogą zamieszkać w Clipsterze już od 15 września.

- Clipster pozwala nie tylko rozwinąć projekt, ale przede wszystkim zweryfikować potencjał pomysłu - przekonuje Kinga Kuczyńska z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. - Niekiedy okazywało się, że pomysły mieszkańców nie mogą przynieść oczekiwanego przez nich sukcesu. Po wspólnym dojściu do takiego wniosku, mieszkaniec mógł skupić się na innych projektach. Dzięki temu Clipster pomaga ograniczać liczbę porażek w biznesie.

Jakich osób i projektów poszukują twórcy Clipstera?

- Do tej pory w naszej przestrzeni rozwijane były pomysły z zakresu medycyny, sztucznej inteligencji czy gastronomii. Cześć z nich szybko ewoluowała pod okiem tutorów i wkrótce wkroczy na rynek. W Clipsterze swoje cztery kąty znajdzie każdy, kto szuka kreatywnego miejsca do życia - odpowiada Michał Mysiak z Alfabeat.

- Clipster to nie miejsce, to społeczność. To tutaj poznałem inwestorów, mentorów, ludzi którzy wspierają mój projekt, a także innych “clipsterów”, z którymi wymieniamy się doświadczeniami. Niektórzy z nas podjęli wspólną pracę przy projektach - mówi Jakub Tomaszewski, były mieszkaniec Clipstera.

Rekrutacja mieszkańców odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Clipstera. Chętni do zamieszkania w biznesowej przestrzeni przejdą rozmowy kwalifikacyjne. Koszty najmu i udziału w programie wahają się od tysiąca złotych miesięcznie za apartament jednoosobowy do 1700 zł za dwuosobowy.

oprac. IB (0)
www.gdansk.pl
oprac. IB (0)
www.gdansk.pl