Szkolni Liderzy Edukacji Kulturalnej

A
A
Ostatnia aktualizacja: 11 marca 2014 r.


Zadania szkolnych Liderów Edukacji Kulturalnej:

  1. Przygotowanie i koordynacja działań z zakresu edukacji kulturalnej w swojej szkole oraz aktywizacja i koordynacja działań związanych z realizacją GPEK.
  2. Udział w spotkaniach z koordynatorem GPEK oraz informowanie o ich przebiegu i wynikach dyrektora i grono pedagogiczne w dowolnej formie.
  3. Pisemne podsumowanie realizacji GPEK w swojej placówce na koniec roku szkolnego.
  4. Przekazywanie informacji o ofertach partnerów GPEK dyrekcji oraz gronu pedagogicznemu w swojej placówce.

Aby koordynacja przepływu informacji przebiegała sprawnie każdy liderzy edukacji kulturalnej zobowiązani są do założenia służbowej skrzynki internetowej o ujednoliconej nazwie.

Legitymacja  Lidera Gdańskiego Programu Edukacji Kulturalnej

Aby lider GPEK mógł swobodnie korzystać z oferty kulturalnej i promować ją wśród nauczycieli oraz uczniów i ich rodziców, otrzymuje  Legitymację  Lidera GPEK - zbiór kart wstępu do instytucji kultury na preferencyjnych warunkach:

  • Narodowe Muzeum Morskie
  • Miejski  Teatr Miniatura
  • Nadbałtyckie Centrum Kultury
  • Muzeum Narodowe w Gdańsku (w trakcie ustaleń)
  • Teatr Wybrzeże - Promocja nie dotyczy spektakli gościnnych, specjalnych i premierowych.
  • Gdańskie Towarzystwo Przyjaciół Sztuki.

Liderzy uczestniczący w programie mają możliwość wyboru form realizacji działań kulturalnych spośród całego wachlarza dostępnych ofert, dyscyplin i ofert zgodnych z zainteresowaniami i predyspozycjami uczniów.

Kurs - nauka gry na gitarze – od wt. do czw. dla 4 Liderów, Pałac Młodzieży
Prowadzący: J. Kowalska (Koordynator GPEK)