Uczestnicy Social Media Convent wiedzą, że samo posiadanie konta na Facebooku czy Twitterze to za mało, by świadomie budować markę w Internecie. Trzeba umieć skutecznie używać narzędzi, jakie oferują media społecznościowe, oraz mieć świadomość możliwości i ograniczeń związanych z korzystaniem z social mediów (na przykład z algorytmów Facebooka).
Wśród zaplanowanych prelekcji odnajdziemy m.in. wystąpienie Moniki Czaplickiej o największym kryzysie w social mediach ostatnich 5 lat w Polsce, Iana Andersona Graya „Tools to Boost your Social Media Marketing Success”, Moniki Paplińskiej o wirtualnej rzeczywistości i przekraczaniu granic rozrywki czy Roberta Biedronia o mediach społecznościowych jako magnesie miast.
Dla uczestników przygotowano ponadto kilka paneli dyskusyjnych, na przykład o tym dlaczego dobre relacje tworzą rekomendacje. Social Media Convent to także warsztaty. W tym roku zainteresowani będą mogli zgłębić m.in. prawo dla marketerów. Ciekawostką stosowaną podczas konferencji jest konkurs Case Study Festiwal – czas na prezentacje najbardziej interesujących przypadków funkcjonowania w sieci. Do dyspozycji osób zgromadzonych w ECS-ie będzie również strefa wystawiennicza – Social Media Expo –przeznaczona dla prezentacji szeroko rozumianych rozwiązań dla socialmediowców.
Pełen program, sylwetki prelegentów i inne szczegółowe informacje dostępne są na stronie:
socialmediaconvent.pl