PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Gdańska kampania społeczna w TVN

Gdańska kampania społeczna w TVN
„Młodość bez procentów”, gdańska kampania społeczna, od dzisiaj emitowana jest na siedmiu kanałach telewizyjnych wchodzących w skład Grupy TVN. Kampania przygotowana przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień zachęca do odpowiedzialnej postawy w sprawie zakupu alkoholu przez młodzież.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Dzięki uprzejmości TVN spot kampanii społecznej Miasta Gdańska „Młodość bez procentów” będzie można zobaczyć na szklanym ekranie! Spot emitowany będzie w dnia 7 -13 listopada br. na antenie TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, TTV i TVN Meteo.
Media plan spotów w kanałach Grupy TVN (14.45 KB)

Twarzą kampanii jest Maciek Florek

Młodość bez procentów
Celem kampanii jest ograniczenie dostępności alkoholu dla osób nieletnich, zwiększenie świadomości społecznej na temat istniejącego prawa zakazującego sprzedaży alkoholu osobom, które nie ukończyły 18 roku życia oraz wykreowanie „mody” na reagowanie.

Do udziału w tegorocznej edycji kampanii zaproszony został Maciej „Gleba” Florek, juror programu „You can dance - po prostu tańcz”, który jest idolem młodych ludzi. W spocie kampanijnym Maciej Florek promuje odpowiedzialną postawę i zachowując poczucie humoru wciela się w rolę sprzedawcy oraz klienta, do którego młodzież zwraca się z prośbą o zakupienie alkoholu. Wizerunek ambasadora kampanii spotkać można również na plakatach, na których przedstawiony jest wraz z młodymi ludźmi. „Alkohol dla nieletnich? Ja tego nie kupuję” to hasło, którego celem jest kreowanie odpowiedzialnej podstawy wśród osób pełnoletnich.

Emitowany spot można obejrzeć poniżej:

Olimpia SchneiderUrząd Miejski w GdańskuKancelaria PrezydentaReferat Prasowyolimpia.schneider@gdansk.gda.pl
Olimpia Schneider - najnowsze
Olimpia SchneiderUrząd Miejski w GdańskuKancelaria PrezydentaReferat Prasowyolimpia.schneider@gdansk.gda.pl
Olimpia Schneider - najnowsze