Zapraszamy do udziału w kolejnym szkoleniu z cyklu Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych. Szkolenie poprowadzi profesor Rob Davidson.
Spotkanie odbędzie się w dniu 10 maja br. w nowym Centrum Kongresowo-Wystawienniczym Międzynarodowych Targów Gdańskich SA - AmberExpo (sala nr 2, I piętro). Po szkoleniu będzie możliwość zwiedzenia obiektu. Dodatkowo planujemy zwiedzanie PGE Arena (ten punkt programu zostanie potwierdzony późniejszym terminie).
AGENDA SPOTKANIA:
9.00-9.15 powitalna przerwa kawowa
9.15-11.00 wykład/warsztaty
11.00-11.30 przerwa kawowa
11.30-14.30 wykład/warsztaty
14.30-15.30 lunch
15.30-16.00 zwiedzanie Amber Expo
16.15-17.00 zwiedzanie PGE Areny (do potwierdzenia)
ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA:
. Wzrost znaczenia miast nie będących stolicami (secondary cities) na rynku spotkań.
. Jak przekonać Gości biznesowych do pozostania w Gdańsku na dłużej.
. Współpraca z PCO, DMC i Hotelami. Jak to się robi w Europie. Przykłady.
. Rola atrakcji turystycznych podczas organizacji konferencji. Jakich atrakcji szukają klienci biznesowi?
. Trendy w przemyśle spotkań.
CENA SZKOLENIA:
Członkowie GOT: 100 zł netto / osoba
Pozostałe firmy: 150 zł netto / osoba
Szkolenie będzie prowadzone w języku angielskim (bez tłumaczenia symultanicznego).
REJESTRACJA: osoby zainteresowane proszę o wypełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie www.gdanskconvention.pl w zakładce "Szkolenia" i przesłanie go do dnia 7 maja br. mailem lub faxem na podane poniżej dane kontaktowe:
Beata Pawłowska
pawlowska@gdanskconvention.pl
Tel. 058 300 06 59
Fax: 058 301 66 37
------>>> TAOSB - plik do pobrania (173 KB) <<<------