PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Pierwsze ?bursztynowe? i "morskie" warsztaty za nami?

Pierwsze ?bursztynowe? i "morskie" warsztaty za nami?
GCB wspólnie z INSPIROS Consulting Group rozpoczęło unikalny na skalę europejską projekt, polegający na stworzeniu oferty pokonferencyjnej dla sektora turystyki biznesowej w oparciu o 4 markowe produkty turystyczne związane z wyróżnikami Gdanska i regionu pomorskiego. Są to: bursztyn, morze, Solidarność i zamki gotyckie.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

GCB wspólnie z INSPIROS Consulting Group rozpoczęło unikalny na skalę europejską projekt, polegający na stworzeniu oferty pokonferencyjnej dla sektora turystyki biznesowej w oparciu o 4 markowe produkty turystyczne związane z wyróżnikami Gdanska i regionu pomorskiego. Są to: bursztyn, morze, Solidarność i zamki gotyckie.

W dn. 21.02., w hotelu Radisson Blu w Gdańsku odbyły się pierwsze z czterech warsztatów dla branży turystycznej dot. bursztynu pt. ?Amber & Relax?. Koncepcja produktu bazuje na tradycjach regionu związanych z wydobyciem bursztynu, jego obróbką, a także na wizerunku Gdańska jako miasta silnie związanego z jantarem.

Pierwsza prelekcja przedstawiała Bursztynową Komnatę, czyli przygodę ze Złotem Bałtyku, a dokładnie koncepcję budowania wizerunku Gdańska i regionu pomorskiego w segmencie turystyki biznesowej w oparciu o Bursztynowe Dziedzictwo Kulturowe Pomorza. Przedstawiono również plany promocyjne Autostrady Amber One oraz prezentację dot. bursztynowego stadionu ? PGE Arena.

Ponad 20 osób, wśród których znaleźli się przedstawiciele branży eventowej , pracownicy Urzędu Miejskiego w Gdańsku i Sopocie, bursztynnicy i hotelarze dyskutowało nad tym jak zintegrować działania promocyjne związane z bursztynem. Przedstawiamy niektóre z wniosków i pomysłów: promocja województwa pomorskiego na arenie międzynarodowej pod nazwą Gdańsk I Region Pomorski, pracownicy recepcji hotelowych oraz uczestniczy targów turystycznych ? noszący biżuterię bursztynową; bursztynowy pokaz ogni jako atrakcyjna oferta urozmaicająca konferencje? Według uczestników warsztatów najbardziej oryginalne gadżety reklamowe nawiązujące do bursztynu to : bursztynowa miniaturka stadionu PGE Arena, bursztynowa nalewka oraz nowoczesna biżuteria z elementami bursztynu o rozmaitej gamie kolorów.

Kolejne szkolenie odbyło się w dn. 22.02. w Hotelu Nadmorskim w Gdyni, a jego tematem były ?morskie opowieści?, czyli Sea & Emotions?. W trakcie szkolenia przedstawiono morski potencjał całego Pomorza, możliwości jego wykorzystania oraz wiele propozycji związanych z aktywnym spędzeniem czasu. Przedstawiono między innymi propozycje poszukiwanie morskich skarbów na Bałtyku, aktywną formę zapoznania się z ratownictwem i bezpieczeństwem na wodzie, nurkowanie wśród wraków, kąpiele morsów, rejsy luksusowymi jachtami czy regaty żeglarskie. Podczas drugiej części spotkania uczestnicy warsztatów pracując w grupach wymieniali się doświadczeniami i przedstawili swoje pomysły na zorganizowanie konferencji w konwencji morskiej. Wszystkie propozycje przedstawionych ofert zostaną zebrane i będą dostępne na www.gdanskconvention.pl.