PORTAL MIASTA GDAŃSKA

?Partnerska Deklaracja Promocji Gdańsk, Sopot, Gdynia? podpisana!

?Partnerska Deklaracja Promocji Gdańsk, Sopot, Gdynia? podpisana!
W dniu 18 października 2010 r. na terenie Ergo Areny, wielofunkcyjnej hali widowiskowo-sportowej na granicy Gdańska i Sopotu, podpisana została ?Partnerska Deklaracja Promocji Gdańsk, Sopot, Gdynia?.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

W dniu 18 października 2010 r. na terenie Ergo Areny, wielofunkcyjnej hali widowiskowo-sportowej na granicy Gdańska i Sopotu, podpisana została ?Partnerska Deklaracja Promocji Gdańsk, Sopot, Gdynia".

Na parkiecie hali spotkali się: Wiceprezydenta Miasta Gdańska - Andrzej Bojanowski, Prezydent Miasta Sopotu - Jacek Karnowski, Prezydent Miasta Sopotu - Wojciech Szczurek oraz Prezes Gdańsk Convention Bureau (GCB) - Anna Górska. Podpisana przez nich deklaracja ma na celu prowadzenie wspólnej promocji turystyki biznesowej, niezwykle ważnej dla rozwoju Gdańska, Sopotu i Gdyni. Na mocy podpisanego porozumienia wszelkie działania w zakresie promocji i rozwoju turystyki biznesowej Trójmiasta i regionu realizowane przez Gdańsk Convention Bureau będą podejmowane w ścisłej współpracy z Miastami Gdańsk, Sopot i Gdynia.

Prezydent Gdyni, Wojciech Szczurek, podkreślił, że Trójmiasto jest jednym obszarem turystycznym, a działalność, którą określa deklaracja jest szansą, aby wydłużyć sezon turystyczny. Nie ma miejsca na konkurencję, pierwszorzędną sprawą jest zachęcenie turysty biznesowego do przyjazdu do Trójmiasta, bez względu na to, czy wybierze Gdańsk, Sopot, czy Gdynię. Infrastruktura, która już powstała, ale też i ta powstająca przed najbliższymi wydarzeniami sportowymi, to element, który należy złożyć w jedną całość, w jedną ofertę biznesową.

Prezydent Sopotu, Jacek Karnowski podziękował za inicjatywę dot. wspólnej promocji i współpracy, która będzie korzyścią dla całego regionu, gdyż tylko taka promocja Trójmiasta może przynieść oczekiwane rezultaty.

Wiceprezydent Miasta Gdańska, Andrzej Bojanowski, dodał, iż w działaniach promocyjnych należy wykorzystać doświadczenie GCB, doświadczenia miast i poszczególnych obiektów, gdyż to one będą budować naszą konkurencyjność na tle europejskim.

?Jestem pewna, że razem możemy więcej i jeśli tylko zintensyfikujemy i zintegrujemy nasze działania promocyjne dotyczące turystyki biznesowej, osiągniemy wspólny cel, jakim jest zaistnienie Trójmiasta na międzynarodowej mapie destynacji konferencyjnych." - powiedziała na zakończenie spotkania Prezes Anna Górska. ?Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce i cieszymy się, że promocja turystyki biznesowej stała się wspólnym celem władz Trójmiasta" - dodała.

Deklaracja1 (446.79 KB) Deklaracja2 (398.26 KB)