• Start
  • Wiadomości
  • Koniec reklam w mieście? Zobacz nasz wideoczat: czwartek, godz. 12.30

Koniec reklam w mieście? Zobacz nasz wideoczat: czwartek, godz. 12.30

Co sądzisz o reklamach ulicznych w mieście? Jest ich za dużo? Przeszkadzają - czy nie? Kończą się prace nad projektem uchwały krajobrazowej dla Gdańska. W praktyce chodzi o to, jaki wpływ na wygląd ulic miasta będzie miał w najbliższych latach biznes reklamowy. I taki jest temat naszego czwartkowego programu z cyklu “Wszystkie strony miasta”.
15.02.2017
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

 

Takie reklamy w Gdańsku nie są niczym nadzwyczajnym od 20 lat. Zbliża się czas, gdy znikną z ulic miasta?

 

Projekt uchwały krajobrazowej będzie przegłosowany przez Radę Miasta Gdańska prawdopodobnie w czerwcu tego roku. Czy rzeczywiście zapowiada się na to, że w praktyce będzie oznaczał zakaz stosowania reklam ulicznych w najbardziej atrakcyjnych częściach miasta? Jakie mogą być z tego korzyści, a jakie straty dla gdańszczan? Czy istnieje jakiś złoty środek, który może pogodzić sprzeczne interesy.

Na te i inne pytania w programie “Wszystkie strony miasta” na portalu Gdansk.pl odpowie troje gości: Anna Golędzinowska (przewodnicząca zarządu dzielnicy Aniołki, inż. architekt z doktoratem z planowania przestrzennego), Leszek Miazga (wiceprezes Rady Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Reklamy Wielkoformatowej) i Michał Szymański (p.o. zastępcy dyrektora Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ds. przestrzeni publicznej).

Jest możliwość zadawania pytań za pośrednictwem Facebooka i Twittera: #wszystkiestronymiasta.pl

Początek transmisji w czwartek, 16 lutego, o godz. 12.30. Przewidywany czas programu: 30 minut.

Serdecznie zapraszamy!

Czytaj też: Miasto bez reklam – dla jednych za mało, dla drugich za bardzo restrykcyjny projekt uchwały krajobrazowej dla Gdańska [RELACJA]

TV

To przedszkole jest wzorem