PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Bursztyn, Morze, Zamki i Solidarność promują Województwo Pomorskie na rynku turystyki biznesowej

Bursztyn, Morze, Zamki i Solidarność promują Województwo Pomorskie na rynku turystyki biznesowej
Gdańsk Convention Bureau promuje pomorską destynację na rynku MICE w oparciu o cztery produkty turystyczne: bursztyn, Solidarność, morze i gotyckie zamki. W ramach projektu prowadzone są działania marketingowe, które mają zachęcić organizatorów spotkań biznesowych do korzystania z oferty nawiązującej do dziedzictwa regionu.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Narada na luksusowym jachcie, akademia gotowania krzyżackich potraw, poszukiwanie bursztynowego skarbu w ramach firmowej integracji czy gra terenowa dotycząca Solidarności i czasów PRL - to przykładowe propozycje dla organizatorów spotkań biznesowych. Gdańsk Convention Bureau promuje pomorską destynację na rynku MICE w oparciu o cztery produkty turystyczne: bursztyn, Solidarność, morze i gotyckie zamki. W ramach projektu prowadzone są działania marketingowe, które mają zachęcić organizatorów spotkań biznesowych do korzystania z oferty nawiązującej do dziedzictwa regionu.

Jednym z najważniejszych działań jest stworzenie bazy ofert i usług związanych z czterema produktami. Będzie ona obejmować nie tylko eventy, imprezy integracyjne, incentive, team- building, ale także wszystkie inne możliwe elementy oprawy spotkań firmowych. Dotyczy to m.in.: souvenirów, wystroju obiektów czy tematycznego menu. Baza zostanie umieszczona na stronie internetowej www.gdanskconvention.pl na początku 2012 roku. Pozwoli to na poszerzanie współpracy i tworzenie nowych atrakcyjnych ofert skierowanych do turystyki biznesowej.

W celu promocji produktów turystyki biznesowej zrealizowane zostały cztery filmy. Premierowy pokaz odbył się w Hotelu Hanza podczas konferencji "Gdańsk & Region where business meets - cztery produktu turystyki biznesowej" 25 listopada br. Filmy pokazywane są także podczas trwających obecnie targów turystyki biznesowej EIBTM (The Global Meetings and Events Exhibition) w Barcelonie. Filmy Amber&Relax, Sea&Emotions, Solidarity&Freedom oraz Castle & Adventure dostępne są na oficjalnym kanale YouTube Gdańsk Convention Bureau http://www.youtube.com/GdanskRegionCVB

Są firmy, których oferta może doskonale uzupełnić istniejące propozycje w zakresie turystyki biznesowej. Dlatego tak istotne są nawiązywanie kontaktów i wymiana doświadczeń. Jedną z ciekawych inicjatyw to odmiana tulipana imienia Lecha Wałęsy. Pomysładowcą jest Robert Stoop, holender mieszkający na Żuławach. Kwiat w biało-czerwonych barwach może być oryginalnym gadżetem z Polski. Uczestnicy konferencji otrzymali na pamiątkę symboliczną cebulkę i umówili się, że wiosną zobaczą jak wyrosły kwiaty.

Podczas konferencji przedstawiciele Bractwa Rycerskiego Ziemi Malborskiej wręczali uczestnikom "Smak Gothicu" - ciasteczka według XIV-wiecznej receptury.

Takich przykładów jest więcej: zespołowa rywalizacja na pokładzie jachtów czy motorówek, prestiżowe bursztynowe upominki, eventy w zamkach czy animacje na terenach postoczniowych.

Prelegenci i prezentacje z konferencji w w Hotelu Hanza w Gdańsku w dniu 25 listopada 2011  "Gdańsk & Region where business meets - cztery produktu turystyki biznesowej"

- Działalność Gdańsk Convention Bureau i plan prezentacji regionu pomorskiego podczas targów EIBTM (The Global Meetings and Events Exhibition) w Barcelonie - Anna Górska, prezes Gdańsk Convention Bureau (GCB)
- Program Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim -  Amber&Relax, Sea&Emotions, Solidarity&Freedom, Castle&Adventure - Alicja Kosicka, Jarosław Marciuk - Inspiros Consulting Group
Dobre praktyki w tworzeniu ofert produktowych, budowaniu sieci współpracy oraz promocji produktów turystyki biznesowej - Partnerzy Gdańsk Convention Bureau

Wszystkie prezentacje ukazujące dobre praktyki firm w rozwijaniu i promocji produktów turystyki biznesowej na Pomorzu prezentowane podczas konferencji dostępne są tu: http://www.slideshare.net/GdanskRegionCVB

Więcej zdjęć na stronie: http://www.gdanskconvention.pl/news/gcb/208/view/bursztyn-morze-zamki-i-solidarnosc-promuja-wojewodztwo-pomorskie-na-rynku-turystyki-biznesowej